לוגו יריב גולן השקעות נדלן

עסקאות פיליפ בארצות הברית, יש דרך מהירה להרוויח בנדל”ן

תוכן עניינים

כסף קל ומהיר הוא חלומו של כל אדם אך לרוב יגידו לכם שמה שבא בקלות הולך בקלות – אנחנו פה כדי להוכיח אחרת: מודל עסקאות נדל”ן חדש בארה”ב יכול להיות רווחי ללא המתנה של ארוכה! אם יש ברשותכם הון עצמי ואתם מעוניינים להשקיע את כספכם בעסקה שתראו ממנה תשואה יפה במן קצר אז עסקת פיליפ היא הדבר החם בשבילכם! השקעה בפיליפ בארה”ב בשיתוף פעולה עם היזם תעזור לכם להשקיע מעט ולקבל יותר! במאמר הבא נסביר איך עובדות עסקאות נדל”ן וכל מה שכדאי לדעת לפני שתשקיעו את כספכם.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

עסקאות פיליפ בארה”ב – ההשקעה הבאה שלכם בעולם הנדל”ן!

עסקאות פיליפ פותחו כדי ליצור מצב שבו אתם משקיעים סכום כסף קטן שעובר לידי היזם והוא עושה את רוב העבודה ה”שחורה” ומקבל עבור זה חלק גדול מהרווח ואתם זוכים בתשואה מכובדת מהעסקה בזמן שנע לרוב סביב ה 6 חושים. נשמע כמו פנטזיה? בשנים האחרונות עסקאות נדלן הפכו לשם דבר בקרב כל מי שיש לו הון עצמי והוא מעוניין להשקיע אותו בצורה בטוחה. בעבר פוזרו המון הבטחות לגבי אחוזי התשואה אשר לא התממשו כמצופה, ואחוז התשואה שהייתם מקבלים מעסקת נדלן בשווי 200 אלף שקל הייתה 8 עד 9 אחוזים, כשהיזמים היו לוקחים עד 30 אחוזים מכל עסקת נדלן שנסגרה. מודל עסקאות פיליפ יוצר מצב של “ווין ווין סיטואישיין” שבו גם אתם וגם היזמים מרוויחים יפה מהעסקה.

מה חשוב לבדוק לפני שנכנסים לעסקאות פליפ?

באופן כללי, עסקאות נדל”ן מסוג זה מתאימות לכל מי שרוצה להגדיל את ההון האישי שלו בזמן קצר יחסית. יחד עם זאת, יש מספר דברים שחשוב מאוד לבדוק לפני:

  • מומלץ לבדוק מחירים של נכסים שנמכרו לאחרונה באותו האזור. כמובן בצעו את ההשוואה בהתאם לפרמטרים לנכס כמו מספר חדרים, גודל וכו’.
  • הרווח שאתם רוצים לקבל.
  • עלויות שיפוצים.

מהם הסיכונים?

חשוב להיות גם מודעים לסיכונים שיש בעסקאות פליפ כמו לדוגמה:

  1. עלויות שיפוץ גבוהות ממה שתכננתם – החל מהחלפת הקבלן, בעיות או בלת”מים שלא הצלחתם למנוע או לראות לפני הרכישה. חשוב לקחת את זה בחשבון.
  2. עיכובים בשיפוץ – לפעמים בגלל קבלנים לא מקצועיים או עיכובים באישורים יכול להיווצר מצב בו יש עיכובים והשיפוצים יימשכו זמן רב יותר. לכן תמיד הוסיפו עוד קצת להערכת הזמנים שלכם כדי להימנע מלחץ מיותר.
  3. מכירה נמוכה ממה שציפתם – במצבים מסוימים כאשר יש נפילה במחיר השוק, יש סיכוי שלא תצליחו למכור את הנכס במחיר שציפתם למכור מה שיגרום לנו לרדת במחיר ולהפסיד.

לסיכום, זכרו, מודל פיליפ הפך לחלוטין את עולם עסקאות הנדל”ן ורוב הזמן הן מאוד משתלמות. יחד עם זאת חשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות, תיישמו טיפים ותבצעו את ההליך בליווי מקצועי – כך יגבר הסיכוי שהסקה תצליח בזמן קצר ותניב יותר תוצאות.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן