לוגו יריב גולן השקעות נדלן

קבוצת השקעה בנדל”ן בארה”ב

קבוצת השקעה
תוכן עניינים

מה זה קבוצת השקעה ולמה להיכנס לקבוצה?

כשאתה משקיע כאדם פרטי אתה משתמש באפשרויות הפיננסיות העומדות לרשותך ובידע שלך, לרוב האנשים אין הון זמין גדול מספיק כדי לרכוש בנין משרדים או מרכז חנויות או קומפלקס של 50 דירות מגורים. השקעה כזו מחייבת הון גבוה וגם ניסיון בהשקעות שלפעמים לוקח שנים רבות להגיע אליו.

קבוצת השקעה זו דרך נהדרת למספר אנשים יחד לשלב את היכולות הפיננסיות שלהם יחד עם מומחי נדל”ן שמביאים את הידע המקצועי לרכוש יחד נכס או פרויקט גדול.

ברגע שקבוצה כזו מתארגנת, מספר משקיעים קטן יחסית שכל אחד מביא איתו 50,000$ בלבד יכולים לרכוש בניין של מיליון דולר.

מעטים האנשים שיש ברשותם הון של מיליון דולר. סביר להניח שאף אחד מהמשקיעים בקבוצה לא יוכל במהלך חייו להגיע לאפשרות לרכוש את הבניין הזה בעצמו ולא רק מהפן הכלכלי, ביצוע חקר שוק מעמיק על אזור ההשקעה, איתור נכסים פוטנציאליים, ניהול משא ומתן ובדיקת הנכס על כל המרכיבים שלו הן מהמצב הפיזי של הנכס ועד הדוחות הכלכליים דורשים ידע וניסיון שנרכש במשך שנים שרק איש נדל”ן מקצוען עם ניסיון רב יוכל לבצע.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

שלמה המלך כתב במגילת קהלת:

טוֹבִים הַשְּׁנַיִם מִן הָאֶחָד: אֲשֶׁר יֵשׁ לָהֶם שָׂכָר טוֹב בַּעֲמָלָם. כִּי אִם יִפֹּלוּ הָאֶחָד יָקִים אֶת חֲבֵרוֹ, וְאִילוֹ, הָאֶחָד שֶׁיִּפּוֹל וְאֵין שֵׁנִי, לַהֲקִימוֹ.” ~ פרק ד, פסוק ט-י

כשמספר משקיעים מצטרפים יחדיו לקבוצת השקעה, כל אחד מביא איתו את הידע שלו או את הכסף שלו.

הרבה אנשים ישמחו להצטרף ליזם נדל”ן מקצוען שמקים קבוצת השקעה ולהשקיע יחד איתו במיזמים שלו. גם אנשים עשירים בעלי ממון שיכולים להשקיע בנדל”ן פעמים רבות לא עושים זאת מחוסר ידע מה לרכוש ואיך לנהל את ההשקעה, אלה ישמחו להצטרף לקבוצת השקעה כשהקברניט שלה מייצר עבורם תשואה יפה על ההשקעה שלהם.

השקעה בנדל”ן מעבר לפן המקצועי דורשת השקעת זמן רב בניהול ההשקעה. רוב האנשים עובדים קשה למחייתם והפרנסה והמשפחה גוזלים את רוב שעות היממה הפנויות שלהם. רופאים, עורכי דין, מהנדסים, מורים, רואי חשבון, נהגי מוניות ועוד הרבה עובדים שעות רבות ולא חושבים להשקיע בנדל”ן בגלל שאין להם רגע פנוי להתעסק עם ההשקעה.

קבוצת השקעה שבה יוכלו להשקיע את הכסף שהרוויחו ולייצר ממנו הכנסה נוספת יכולה להיות דבר נהדר במיוחד בגלל העובדה שכל הצד הנדלני מנוהל על ידי מנהל הקבוצה שהוא יזם נדל”ן וותיק ומקצועי.

מנהל הקבוצה מוביל את ההשקעה ומנווט את האונייה, הוא בעצם מתעסק עם כל הצד היזמי והנדלני של הקבוצה וכל הקבוצה נהנית מהפירות.

בעזרת מימון בנקאי קבוצת המשקיעים יכולה לרכוש נכס גדול ומניב יותר. גם אם מדובר במספר קטן של 5-6 משקיעים הם עדיין יכולים למנף את ההשקעה ואת הכסף שלהם ולרכוש ביחד נכס איכותי גדול ומניב.

לאחרונה רכשנו בניין של 18 דירות. סך כל ההשקעה הראשונית לרכישת הבניין הסתכמה מעט מעל מיליון דולר והבנק נתן לנו 75% מימון כך שכדי לרכוש אותו היינו צריכים להביא פחות מ-300,000 דולר. שיפוץ הבניין ועמלת היזמות לשותף המקומי שלנו שגם עוזר לנו במימון הבנקאי הסתכמו ב200,000- דולר נוספים כך שההון העצמי שגייסנו בקבוצת ההשקעה היה בסביבות 500,000 דולר.

בתור יזם שמלווה קבוצות משקיעים אני תמיד משקיע חלק מההון העצמי כדי ליצור זהות אינטרסים עם המשקיעים שלי.

מה כל כך טוב בבניין עם 18 דירות ?

אז אחרי שרכשתי עבורי ועבור לקוחותי (משפחות ישראליות ברובן) מעל 200 בתים בארה”ב .

הגעתי למסקנה שהקפיצה את הרווח לקבוצת המשקיעים שלי. והיא? שאין הבדל בין רכישת בית להשקעה או בניין –  התהליך הוא כמעט אותו תהליך.

עושים חקר שוק ומתחילים לחפש נכסים. ההבדל היחידי הוא כמובן המחיר.

החיסרון (שלא יספרו לך בשום מקום אחר) ברכישת נכס בודד הוא:

– תקלות בנכס שדורשות טיפול

– תקופות בהן הנכס עומד ריק

זה אבדן הכנסה וזה כסף שלא מגיע לכיס שלך.

אם יש לך 5 נכסים ובאחד מהם יש תקלה.. אתה עדיין מקבל הכנסה מארבעת האחרים.

ואז אתה לא מרגיש בעצמה את הפסד ההכנסה.

עכשיו תאר לעצמך שבמקום לקנות נכס בודד  – אתה קונה בניין עם 18 דירות

שכל הדירות מאוכלסות והבניין מניב הכנסה גבוהה כבר מהיום הראשון לאחר הרכישה.

הסיכון נמוך יותר בצורה משמעותית. אם עכשיו דירה או שניים לא מושכרות אנחנו עדיין מקבלים הכנסה משאר הדירות וזה דבר מדהים.

אבל זה עדיין לא החלק העיקרי, כי לאחר ההשבחה של הבניין נוכל להשכיר את הדירות במחיר גבוה מהמחיר היום, דבר שיעלה את הרווח נטו שלנו בצורה משמעותית ויאפשר לנו בתוך 3 שנים למכור את הבניין עם רווח של כמה מאות אלפי דולרים שבהם נתחלק כל חברי הקבוצה.

במקום להשקיע את הכסף בנכס בודד בעלות של 150,000$ ניתן להיכנס ל3- קבוצות שונות ב50,000$ לכל קבוצה וכך להפחית יותר את הסיכון. ההכנסה השוטפת בקבוצת השקעה יציבה יותר ובטוחה יותר.

רכישה של בניין מגורים הוא השקעה בטוחה ויציבה ולא הימורים או השקעה בשוק ההון או בבורסה, הנכס מייצר הכנסה שוטפת ואתה יכול לישון טוב בלילה שהכסף שלך נמצא במקום בטוח.

אני מזמין אותך להיכנס לקבוצות המשקיעים המשפחתיות שלנו ולרכוש איתנו בניינים באמריקה.

סכום ההשקעה הוא בסביבות 50,000 דולר לכל משקיע –

ויש לך חלק בבניין ששווה מעל מיליון  ד ו ל ר  ! ! !

רכישת נכס להשקעה זה אחד הדברים החשובים שמומלצים לכל מי שרוצה להבטיח לעצמו הכנסה נוספת ולדאוג לעתיד הכלכלי של המשפחה שלו. יריב גולן מוותיקי אנשי הנדל”ן שפועל בארה”ב משנת 2011 ליווה כבר מעל 200 משקיעים ברכישות נדל”ן איכותיות.

אני מזמין אותך לשיחת ייעוץ קצרה, בוא ונבחן ביחד כיצד נוכל לתרום אחד לשני ולייצר עתיד כלכלי בטוח עבור שנינו.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן