לוגו יריב גולן השקעות נדלן

האם הקורונה תגרום להפסדים למשקיעי נדל”ן?

וירוס קורונה
תוכן עניינים

מאמר דעה אישית.

וירוס הקורונה ממשיך להתפשט בעולם ומכניס לפאניקה את המשקיעים. בשבוע החולף ראינו תנודתיות גדולה בשוק ההון שלא נראתה מאז משבר הסאב-פריים לפני למעלה מעשור.

מי העלה בדעתו שבתוך חודשיים בלבד יגיע וירוס שישתק את העולם ויפגע בצורה חזקה ואולי אף אנושה במדינות מערביות חזקות ואף בעולם כולו.

העולם מתחיל היום להתמודד עם משבר גלובאלי שטרם נראה בעבר ששיתק כבר את ענף התעופה והתיירות וממשיך לפגוע בכל ענפי התעשייה.

שוק ההון במצבים כאלה הוא הראשון להגיב וכבר מתחילת השבוע ראינו את המדדים האדומים והירידות החזקות. מי שהסתמך על שוק ההון כמקור ההשקעה היחיד שלו עלול למצוא עצמו בבעיה גדולה.

לעומת זאת ענף הנדל”ן למגורים שידע בעבר משברים נראה כרגע יציב וחזק ומגיב בצורה מתונה יותר למשברים.

מי שכבר מחזיק בנכסי נדל”ן רואה שהנכסים ממשיכים להניב ולייצר הכנסות כאילו כלום לא קרה. נדל”ן הוא צורך בסיסי ולכן ישנה סבירות נמוכה מאוד שוירוס הקורונה ישפיע על הביקוש והיצע ויגרום לירידה במחירים.

הרבה משקיעים בבורסה נמצאים היום באי וודאות לגבי הכסף שלהם לכן בשלב זה ההמלצה היא להוציא את הכסף משוק ההון לפני שיהיה מאוחר מידי ולרכוש בכסף הזה נדל”ן ובמיוחד נדל”ן בארה”ב – הכלכלה החזקה בעולם.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

איזה נדל”ן אנחנו ממליצים לרכוש ?

מתחמי מגורים – מולטי פמילי !!!

מולטי פמילי הוא מתחם דירות או בניין דירות המכיל עשרות או מאות דירות.

ברגע שרוכשים נכס בעל הרבה דירות אנחנו מגדילים את הביטחון שלנו. במקום לקנות בית אחד עם שוכר אחד, יש לנו עכשיו בניין עם עשרות דירות.

אם תחשבו על זה ותנטרלו את הרגש לרגע, זה דבר מדהים, זה מכונת כסף שעובדת ללא הפסקה גם אם יש תקלות או שחלק מהדירות לא מושכר וזה אחד מסוגי ההשקעות שיכול להתגבר על כל סוגי המשברים למיניהם והסיבה היחידה לכך היא שנדל”ן מייצר לנו תזרים מזומנים.

תזרים מזומנים הוא המלך לדוגמה השקעות בארה”ב – מי שרוכש נדל”ן לצורך עליית ערך טועה טעות חמורה באסטרטגיית ההשקעה שלו. אנו רוכשים נדל”ן כשהשוק גבוה וכשהשוק נמוך ובודקים כל עסקה לפי תזרים ההכנסות שלה וכך לא מוטרדים ממגמות השוק.

מה הבעיה הגדולה ברכישת מתחמים מסוג מולטי פמילי?

מתחם דירות או בניין דירות יעלה קצת יותר מבית פרטי, העלות יכולה להיות אפילו מעל מיליון דולר !!! ובדרך כלל זה לא סכומים ריאליים למשקיע בודד.

אבל נכס מסוג מולטי פמילי הוא נכס מסחרי שניתן לקבל עליו משכנתא ! ! !  

יצרנו קשרי עבודה עם בנקים האמריקאים שהסכימו לממן בין 80% – 70% מערך הנכס.

במקום לרכוש נכס אחד, באותו הסכום תוכל להצטרף אלינו ולרכוש יחד איתנו מתחם מגורים עם עשרות דירות. אנו משקיעים מכספנו הפרטי יחד עם המשקיעים בכל עסקה, מנהלים את הנכס לאורך כל הדרך ואתה יכול לישון בשקט בידיעה שהכסף שלך נמצא במקום בטוח בנדל”ן.

נכס מסוג מולטי פמילי הוא מרכיב חשוב בתיק ההשקעות שלנו ומהווה אלטרנטיבה ראויה להשקעה בשוק ההון.

אנשים רבים שמגיעים לגיל 40 ומעלה ומתחילים לחשוב על הפנסיה מבינים היום שאם היו מתחילים להשקיע לפני 10 שנים, הם היו במצב אחר היום – שהיה מאפשר להם לא להסתמך על הפנסיה בגיל הפרישה.

יש להם הכנסות נוספות מנדל”ן שמאפשר להם ביטחון כלכלי.

זה הזמן לעשות חישוב מחדש איפה אתם משקיעים את הכסף שלכם ולהתחיל ליצור ביטחון כלכלי לכם ולמשפחה שלכם לפני שיגיע המשבר הבא.

אם החלטת שאתה רוצים להצטרף אלינו להשקעות נדלן בארה”ב,

אני מזמין אותך לפגישה ולקפוץ על ההזדמנות עכשיו.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן