לוגו יריב גולן השקעות נדלן

הריבית הגבוהה בארה”ב – ואיך נוכל להרוויח מזה

תוכן עניינים

התנאים הכלכליים בארה”ב כיום מייצרים אפשרויות מניבות מאוד בשוק הנדל”ן. לדעתי מי שיכנס בתקופה זו לשוק הנדל”ן בארצות הברית ייהנה מעסקאות משתלמות במיוחד – בואו נבין למה?

“הסיבה להזדמנות הייחודית שנוצרה כיום בשוק האמריקאי היא תוצאה של החלטת הבנק הפדרלי להעלות את שיעורי הריבית בשיעור חד. אנחנו בנקודת זמן שבה כל הלוואה בריבית משתנה קופצת בשיעור חד וההחזר החודשי יעיק מאוד על בעלי הנכסים, תוסיפו על זה את האינפלציה הגבוהה שקיימת היום בארה”ב וגורמת להתייקרות הביטוחים, הוצאות התחזוקה, החשמל, המים. והתוצאה- בעלי נכסים רבים לא יעמדו בהוצאות הגבוהות ויאלצו למכור את הנכסים שרכשו.

איך אנחנו המשקיעים הישראלים יכולים להרוויח מזה?

זו הזדמנות ענקית, זה מצב שלא היינו בו מעל 10 שנים, וזאת ההזדמנות שלנו להשיג עסקאות במחירים מתחת למחיר השוק”.

במה כדאי להשקיע ולמה? סינגל פמלי / מולטי פמלי / נדל”ן מסחרי?

“חברות רבות המציעות השקעות נדל”ן בארה”ב מתמקדות בנדל”ן למגורים – מסוג סינגל-פמילי, או מולטי פמילי, ובעינינו זו בחירה שמייצרת סביבת השקעה מסוכנת, יש ישראלים שחושבים שבסכומים של 100 אלף דולר הון עצמי ניתן לקנות בית להשקעה בארצות הברית ולהרוויח מהשכירות או מהמכירה. יש בזה מן האמת, אך מי שיקנה בסכום כזה בדרך כלל ייתקע עם נכס ישן, או במיקום בעייתי בסביבה סוציו-אקונומית חלשה, לכן קשה יותר להרוויח מהשקעה כזו, והסיכון יותר גבוה”.

“היום אחרי מאות העסקאות שהייתי מעורב בהם, אנו מנהלים השקעות ליותר מ 1,000 משקיעים, המסקנה ברורה – יותר בטוח להשקיע בנדל”ן מסחרי: מרכזי קניות, חנויות, משרדים ומתחמי עסקים. זה נותן יותר יציבות למשקיעים הקטנים, מכיוון שהשוכרים שלהם הם לרוב חברות גדולות ומבוססות בשכירות לטווח ארוך.”

מודל WIN-WIN

במקום שמשקיעים ירכשו נכס לבד ויתעסקו עם ניהול הנכס, אנו רוכשים יחד איתם כאשר אנחנו משקיעים חלק נכבד והופכים לשותפים שלהם. הצוותים שלנו בארה”ב דואגים לתחזוקת הנכס והלקוחות מקבלים דו”חות רבעוניים באופן קבוע וכמובן את כספי השכירות”, מספרים בגולן קפיטל.

לאורך השנים, רכשה גולן קפיטל למעלה מ-40 מבנים וכיום מנהלת נכסים בהיקף של כ-150 מיליון דולר, במודל ייחודי בו החברה שותפה יחד עם המשקיעים. כך המשקיעים יכולים לחוש ביטחון כי החברה שותפה לצידם בהשקעה, ורווחיות הפרויקט חשובה לחברה במידה זהה לזו של שאר המשקיעים. נקודה נוספת המייצרת ביטחון קיימת במודל חלוקת הרווחים: גולן מסביר שקודם כל הרווחים מגיעים למשקיעים, ורק לאחר מכן לחברה עצמה.

גולן מעיד שכל השקעה שהחברה נכנסת אליה נבדקת לפרטי פרטים, ו”נבחרת בפינצטה”: “כשאנחנו משקיעים בנדל”ן מסחרי אנחנו בוחנים את הקירבה של הנכס לצמתים מרכזיים, נפח התנועה שעוברת שם, סוגי העסקים השוכרים בנכס, היציבות הכלכלית שלהם, משך הזמן שלהם בנכס, אורך טווח השכירות ועוד כמה פרמטרים.

חשוב לי לציין, אני אמנם מפרסם השקעות איכותיות בנדל”ן בארה”ב, אבל אינני משווק נדל”ן. את עסקאות הטובות האלה אני קודם כל מאתר עבורי, ומשקיע בהם את כספי האישי שלי, ולאחר מכן אני מציע למשקיעים להצטרף אלי – כך שלי ולכל אחד מהמשקיעים שבוחרים להצטרף,  –  יש זהות אינטרסים מלאה.

בימים אלה איתרה חברת גולן קפיטל עסקה חדשה בארה”ב שבמסגרתה תרכוש החברה מתחם מסחרי שאנו באינדיאנפוליס ב-20% מתחת למחיר השוק!

מדובר במתחם מסחרי חדיש Class B, עסקה מניבה מהיום הראשון בעלת גרעין דיירים חזק, מגוון ואיכותי. מאוכלס בתפוסה גבוהה לאורך השנים מאז שנבנה והשוכרים אחראים על כל התחזוקה – NNN.

 המשקיעים  בפרויקט יוכלו ליהנות מהכנסה רבעונית שוטפת ויציבה ל-5 שנות ההשקעה.

כשחברות ענקיות עם מאות סניפים בארה”ב שוכרות ממך את הנכס!

שוק הנדל”ן המסחרי בארה”ב היה כאמור שמור עד כה למשקיעים גדולים וגופים מוסדיים ביניהם בנקים וחברות השקעות בשל מחירם הגבוה של נכסים מסוג זה. בשנים האחרונות החלה כניסה של משקיעים פרטיים לשותפויות בנכסים מסוג זה, בעיקר בשל סוג השוכרים ותקופת השכירות שנחתמת עד 10 שנים קדימה.

מוסיף יריב גולן:  “אנחנו למעשה מאפשרים למשקיע להיות שותף בנכס שמייצר הכנסות קבועות ויציבות בחוזים ארוכי טווח, לשם השוואה, דמיינו שמציעים לכם להיות שותפים וליהנות מהכנסות השכירות של מרכז ביג באחת הערים, כאשר בין השוכרים יש סניף “שופרסל” וסניף של חברת “מגה ספורט”.

בימים אלו פתחה חברת גולן קפיטל את הפרויקט להשקעה הן עבור משקיעים קיימים והן עבור משקיעים חדשים, כאשר ההון העצמי הנדרש הינו 100 אלף דולר בלבד.

על סמך הניסיון שלנו ב-12 השנים האחרונות ו-1,000 לקוחות שהצטרפו להשקעות שלנו בזמן הזה

אני יכול לומר בוודאות שלא ראיתי בתקופה הזו את שוק הנדל”ן כשהוא רווי בהזדמנויות. מי שמחפש לבצע השקעה באמצעות חברה ותיקה, שבראשה עומד יזם מנוסה, שמוריד את כל העיסוק השוטף בניהול ההשקעה, תהליך שקוף ואמין – לדעתי ימצא בנו כתובת מתאימה להשקעה”.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן