לוגו יריב גולן השקעות נדלן

איך ליצור חופש כלכלי בעזרת נדל”ן בארה”ב

חופש כלכלי
תוכן עניינים

ואיך לנצל את חופשת סוכות ליצירת חופש כלכלי?

בדומה לחג הפסח שמסמל לעם היהודי את היציאה לעבדות לחירות חג הסוכות הוא לזכר הסוכות שבנו בני ישראל בצאתם ממצרים, גם חג זה מסמל עבורנו את החופש. חול המועד הוא זמן נהדר שנוכל לנצל לשפר את מצבנו הכלכלי, והזדמנות נהדרת להפוך את העבדות המודרנית ליצירת שפע כלכלי.

איפה את/ה רואים את עצמכם בעוד 10 שנים?

ולמה אני שואל את השאלה הזו? כי השאלה הזו תגרום לך להסתכל אל העתיד ולדמיין את עצמך בעוד 10 שנים.

אנשים רבים תקועים ברמה היומית, קשה להם לסגור עכשיו את החודש איך הם יכולים לחשוב על איפה הם יהיו בעוד 10 שנים. אבל 10 שנים הם בדיוק הזמן שאם נתכנן אותו כמו שצריך נוכל להגיע ליצירת הכנסה פסיבית מספקת שתאפשר לנו להתקיים גם אם נצטרך מסיבה כלשהי נצטרך להפסיק לעבוד.

בתוך 10 שנים אתם יכולים להפוך את החלומות שלכם למציאות.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

איך נעשה את זה?

באמצעות הכנה של תוכנית עסקית מדויקת ל-10 שנים ליצירת שפע כלכלי !!

ברגע שנתחיל לתכנן אותה היא תחבר אותך עם האנשים הנכונים שאתה רואה בעתיד שלך, היא תגרום לך להפסיק להתראות עם אנשים בעלי דעות שליליות ולהתחיל ליצור קשרים עם אנשים מצליחנים שחושבים כמוך. היא תחשוף את החולשות שלך שבהם תצטרך לטפל, את מערכות היחסים הנכונות או לא נכונות בהם אתה נמצא.

איך בונים תוכנית עסקית אישית ומה אמור להיות בה?

השלב הראשון הוא בחירת המטרות שאותם אתם רוצים להשיג !

אתם חייבים מטרות, אבל מטרות הגיוניות. זאת אומרת שאם אתם רושמים בתוכנית העסקית שלכם מטרה להיות משוחרר כלכלית זו שאיפה ולא מטרה, אם נרשום אני רוצה להיות מיליונר – זו גם שאיפה ולא מטרה.

מטרה חייבת להיות הגיונית ועם סכום מוגדר ובתוך כמה זמן אתם הולכים להשיג אותה ואת דרך הפעולה שלכם.

לדוגמא – אני רוצה להיות משוחרר כלכלית עם הכנסה פסיבית של 25,000 ₪ עם ג’יפ לנדרובר בחניה. אני רוצה לקום מתי שאני רוצה ולעשות מה שאני רוצה ועדיין הכסף יכנס כל חודש לחשבון הבנק שלי.

עכשיו אתם צריכים לחשב כמה כסף אתם צריכים עבור המטרה הזו ולתכנן תוכנית מפורטת מספיק איך אתם משיגים את המטרה הזו ובתוך כמה שנים?

בנוסף למטרות אתם חייבים לשאול את עצמכם את שאלת – הלמה ?

למה אתם רוצים את זה ? בלי שאלת הלמה ? אף תוכנית לא תעבוד. אתה חייב לרצות את זה חזק.

אם למשל אתה רוצה ג’יפ חדש לאשתך, אתה חייב לשאול את עצמך למה אתה רוצה שלאשתך יהיה ג’יפ חדש והתשובה שלך חייבת להיות – כי זה מגיע לה.

עכשיו תשאל שוב את שאלת הלמה? למה זה מגיע לה? וכאן התשובה לכך היא, שהיא עובדת קשה מאוד ומטפלת בך ובילדים שלך ובבית.

שוב תשאל את שאלת הלמה? למה היא עובדת קשה ומטפלת בך ובילדים שלך? למה היא קמה בכל בוקר מוקדם ומכינה לכם סנדוויצים לעבודה?

והתשובה לשתי השאלות האלה – כי היא אוהבת אותך ! ! !

איך היית מרגיש אם היית יכול לקחת את האישה והילדים לחופשה בלי מאמץ גדול מידי? זה יהיה מדהים.

אז אלה אמורים להיות המטרות שלך ! דברים שיעשו טוב לך ולמשפחה שלך. כי להצליח לבנות ולהוציא לפועל תוכנית עסקית לחופש כלכלי זה ממש לא פשוט וקל. יהיו לך זמנים שתיתקל בקשיים במהלך הדרך. חשוב שלא תתייאש. אם המטרות שלך יהיו מטרות אמיתיות שבאות מבפנים אתה תצליח להגשים אותם.

הכי קל זה להתייאש. זה קל מאוד למצוא תירוצים למה אתה לא עושה משהו עכשיו ויהיו לך ימים שפשוט לא יבוא לך לעסוק בנדל”ן או כל דבר אחר שבחרת שאמור להביא אותך לחופש הכלכלי. ברגע שזה קורה תפתח את התוכנית העסקית שבנית ותשאל את עצמך שוב את שאלות הלמה? זה יחזיר אותך לתלם.

תמיד תשאל למה? כל מטרה שתציב לעצמך תשאל למה?

למשקיעי נדל”ן מוצלחים יש “למה?” גדול מאוד.

דבר נוסף – אתה חייב לקבל החלטה. החלטה למחויבות טוטאלית לתחום שבחרת. אם בחרת בנדלן בארהב כתחום שהולך להביא אותך לחופש כלכלי, אתה חייב להתייחס אליו כעסק רציני לכל דבר ולא כחובבן. אם תתייחס לזה כאל עסק זה יכניס כמו עסק, אם תתייחס לזה כאל תחביב שאפשר לעשות במשך 3 שעות בסוף השבוע, זה יראה בהתאם ולא תצליח להשיג את המטרות שלך.

השלב השני בתוכנית העסקית היא למצוא את אסטרטגיית הפעולה שלך!

למה הכוונה? אסטרטגיית פעולה היא תוצאה ישירה של המטרות אותן אתה רוצה להשיג.

המטרה הראשית של התוכנית העסקית היא אמנם להגיע לחופש כלכלי.

עבור כל אחד חופש כלכלי מייצג מספר אחר. אחד מרוויח 25,000 שקל בחודש השני מרוויח 15,000 שקל אבל כאן התוכנית שלנו לא נגמרת, אנחנו רוצים להעלות את רמת החיים שלנו וכאן נכנס השלב שבו אתה צריך לחשוב על כל הדברים שאתה רוצה שיהיו לך וכרגע אתה לא יכול להרשות אותם לעצמך וגם אותם להכניס לתוכנית העסקית שאתה בונה.

למשל: אם אתה רוצה ללכת כל חודש למסעדות בעלות של 1,000 שקל או בכל חודש להיות סוף שבוע בבית מלון בעלות של 3,000 שקל. יש להוסיף סכום של 4,000 שקל לתוכנית העסקית שלנו.

תכינו טבלה ובצד ימין של הטבלה תרשמו את כל ההוצאות החודשיות שלכם, ובצד שמאל תרשמו את כל הדברים שאתם רוצים.

אם ההוצאות החודשיות שלכם 10,000 שקל ואתם רוצים דברים נוספים שיעלו לכם 5,000 שקל, סך כל ההוצאות החודשיות שלכם הוא 15,000 שקל. לכן 15,000 שקל הוא היעד שאתם צריכים להגדיר בתוכנית העסקית שלכם. עכשיו אתם צריך לתכנן כמה עסקאות תצטרכו לעשות כדי להגיע ולעמוד ביעד של המטרה שלכם.

דוגמא לתוכנית עסקית כזו:

אם רכישת נכס בשווי של 75,000 דולר מכניס לנו 600 דולר נטו לחודש נקי אחרי הוצאות, אז במהלך 10 שנים אתה צריך לעשות 7 עסקאות כאלה כדי להגיע למטרה שלך. זה בערך עסקה כל שנה וחצי.

התוכנית העסקית שנבנה מחולקת ל-7 שלבים, בכל שלב עליכם להגיע להכנסה פסיבית של 600 דולר, לאחר מכן תחלקו כל שלב ל5 שלבים נוספים שבהם תרשמו את דרך הפעולה שלכם להשיג את המטרה של השלב הזה שהיא 600 דולר.

בכל פעם נתמקד בשלב אחד של התוכנית העסקית כשהמטרה שלנו היא להגיע ליעד של השלב הזה.

בנדל”ן זה יכול להראות ככה:

שלב ראשון – חיפוש נכס שיכניס לנו 600 דולר.

שלב שני – לתת הצעה על נכס שיכניס לנו 600 דולר.

שלב שלישי – להשלים את העסקה. שיפוץ, חברת ניהול, הכנסה דיירים וכול’.

שלב רביעי – להתחיל לקבל 600 דולר לחודש.

שלב חמישי – להתחיל לחפש מקורות מימון לעסקה הבאה.

כל שלב מחמשת השלבים האלה זה תהליך ארוך שגם אותו אפשר לחלק לשלבים, ככל שתרחיבו את התוכנית העסקית שלכם ככה תגלו שהדרך פשוטה יותר והמטרות שלכם ברי השגה.

לאחר כל שלב שתבצע, חשוב מאוד לעדכן את התוכנית העסקית בתובנות ובקשיים שחווית ואת הפתרונות שמצאת, אלה יעזרו לך לשפר את ביצועיך בשלבים הבאים.

סטיב ג’ובס אמר:

“אם אתה רוצה ללכת מהר – לך לבד! אבל אם אתה רוצה ללכת רחוק – לך ביחד”

מאחל לכם למצוא את השותפים הנכונים שיעזרו לכם למצוא את הדרך שלכם לחופש כלכלי!

באהבה, יריב גולן

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן