לוגו יריב גולן השקעות נדלן

חברות נדלן בארהב – מה חשוב לבדוק

חברת נדלן בארצות הברית
תוכן עניינים

חברות נדלן בארהב לניהול נכסים

עבור כל נכס שאתם רוכשים להשקעה בארה”ב, חשוב שתשכירו את שירותיה של חברת ניהול נדלן אמריקאית בעלת ייפוי כוח מטעמכם. תפקידן של חברות נדלן בארהב לניהול נכסים הוא לדאוג לכל צרכי הנכס השונים והשוטפים, החל מהתנהלות מול שוכרים ועד לתחזוקת הנכס עצמו. לאור האחריות הרבה שמוטלת על כתפי גופים אלו חשוב לאתר חברה מקצועית, מוכרת ואמינה כפי שמכיר יריב גולן, משקיע ויועץ נדל”ן בארה”ב.

טיפול בכל צרכי הנכס

מתפקידה של חברת ניהול נכסים אמריקאית לטפל בכל צרכי הנכס. בין היתר, היא נדרשת לאתר שוכרים איכותיים ואמינים, לערוך מולם חוזה התקשרות, לגבות כספים ולסייע במידת הצורך בפינוי דייר. כמו כן, תפקידה של החברה לתחזק ולתקן את הנכס לפני, במהלך ואחרי תקופות ההשכרה. בנוסף, היא נדרשת להעביר לבעלי הנכס מידי חודש דוח פיננסי המפרט הכנסות והוצאות חודשיות.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

חברת ניהול זמינה לתקשורת

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת חברת ניהול נכסים בארה”ב הוא היותה נגישה וזמינה לתקשורת מול שוכרים ובעלי הנכס כאחד. מדובר בחברות גדולות, ותיקות ומנוסות המתפעלות מערך שירות לקוחות סביב השעון שכולל מענה אנושי בשעות עבודה וטלפון למוקד חירום בשאר שעות היממה. יש לוודא כי מדובר במענה מהיר ואדיב הקשוב לכל בעיה וצורך ומספק עבורם פתרונות מיידיים ויעילים.

סיום חוזה התקשרות

גורם נוסף שיש לבחון בעת בחירת חברת ניהול נכסים הוא אופן סיום ההתקשרות עימה. יש להעדיף חברות רציניות המאפשרות לסיים בכל עת את ההתקשרות עימן ללא עיכובים או קנסות. חשוב במיוחד להיזהר מחברות המגבילות נקודות יציאה למועדים מוגבלים בסוף שנה.

יכולת איתור שוכרים

אלמנט מרכזי המעיד על איכות ומקצועיות חברת ניהול נכסים הוא אחוזי הבתים הריקים. כבעל נכס, ככל שהבית עומד ריק לתקופה יותר ממושכת כך הוא גורם להפסדים כבדים, ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית שמרבית נכסיה מושכרים ואינם עומדים ריקים. כמו כן, במידה והתפנה הנכס יש לוודא כי חברת הניהול מעניקה לנושא עדיפות עליונה עם מועדי סיום שיפוץ והכנתו להשכרה מחדש, בירור ערוצי פרסום של ובדיקת רקע פיננסי של המבקשים לשכור את הנכס.

לרכישת נכס בארה”ב עם חברת ניהול מקצועית

לרכישת נכס בארה”ב עם חברת ניהול מקצועית, לקביעת פגישה, קבלת פרטים וליווי וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן