לוגו יריב גולן השקעות נדלן

השקעות נדלן בפלורידה

נדלן בפלורידה
תוכן עניינים

השקעות נדלן בפלורידה שלא כדאי לפספס

יריב גולן הינו משקיע ויועץ השקעות נדלן בעל מומחיות בשוק האמריקאי, המציע לקהל ישראלי הזדמנויות משתלמות במיוחד להשקעות נדלן בפלורידה. מדובר בנכסים פרטיים במחירים זולים עם תשואות גבוהות, המוצעים עם ליווי מוסדר ומעטפת שירות מקיפה לכל צרכי תחזוקת הנכס.

כדאיות ההשקעה בג’קסוויל פלורידה

בתור מומחה בענף הנדל”ן דואג יריב גולן בכל עת לחפש ולאתר אזורי השקעה מועדפים ואטרקטיביים בארה”ב. אחד האזורים הכדאיים ביותר להשקעה כיום הינו ג’קסוויל שבמדינת פלורידה. אזור זה חווה בשנת 2007 משבר כלכלי חמור שגרם לקריסת שוק הנדל”ן ולירידה דרסטית בערך הבתים, כאשר בתים חדשים שנבנו כשלוש שנים לפני המשבר בערך של קרוב למאה חמישים אלף דולר, נמכרו אחריו בחמישים אלף דולר בלבד. ירידה זו במחירי הנדל”ן נמשכה באזור עד לשנת 2013 ורק בתחילת שנה זו עם התייצבות הכלכלה החלה עלייה במחירי הנכסים. עלייה זו ממשיכה בהדרגה עד היום אך עדיין ניתן למצוא באזור נכסים זולים במיוחד המניבים תשואות של כעשרה אחוז בנטו, כאשר ערך הנכס עצמו ממשיך לעלות במתינות בחמישה עד שמונה אחוזים.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

דוגמאות לנכסים למכירה

על מנת להמחיש את כדאיות ההשקעה בנכסים בפלורידה מובאות לפניכם דוגמאות לשני נכסים למכירה באזור ג’קסוויל:

  • בית קרקע חד משפחתי סינגל פמלי – נכס משובח בשכונה טובה במחיר של 122 אלף דולר עם דמי שכירות של אלף שלוש מאות דולר ותשואה שנתית בנטו של מעל תשעה אחוז. מדובר בבית עם ארבעה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בשטח של מאה חמישים מ”ר שסיים שיפוץ כללי וכבר מושכר. הבית יעניק לרוכשים בנטו הכנסה של מעל 11 אלף דולר. הוא מומלץ לרכישה כנכס מניב לעשר שנים לכל הפחות, עם עליה של כשבעה אחוז לשנה בערכו.
  • בית קרקע חד משפחתי סינגל פמילי – במחיר של 75 אלף דולר עם שכירות חודשית של מעל תשע מאות דולר ותשואה שנתית של כעשרה אחוז. בבית שני חדרי שינה וחדר אמבט אחד על שטח של כשבעים וחמישה מ”ר עם חצר בגודל של חצי דונם, והא צפוי לספק בנטו הכנסה שנתית של מעל לשבעת אלפים וחמש מאות דולר. הנכס שוכן בשכונת ספרינג פארק המבוקשת ונמצא כעת בהליכי שיפוץ מקיפים. שוויו צפוי לעלות בתשעה אחוז בשנה

לרכישת נכסים להשקעות נדל ן בפלורידה באזור מבוקש ועם תשואות גבוהות, לקביעת פגישה, לקבלת פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן