לוגו יריב גולן השקעות נדלן

היבטים בקניית נדל”ן בארה”ב

קניית נדלן בארהב
תוכן עניינים

מדובר ככל הנראה באחת מן המדינות הנחשקות ביותר. מקום שבו רבים מאמינים שהם יכולים לשגשג כלכלית ולמצות את ההזדמנויות, החלומות והשאיפות העסקיות שלהם. 

אין זה חדש לראות את ארצות הברית מככבת בראש רשימת הארצות הפופולריות בקרב מהגרים ומשקיעים. עם היותה מרכז פיננסי עולמי, כזו הכוללת בתוכה שפע של אפשרויות עסקיות ומוקדים כלכליים שונים, הרי שהיא בהחלט ראויה למעמד אותו היא מיצבה לעצמה לאורך השנים.

אחת מן האפשרויות בהן נתמקד, זו שקוסמת לאלו שאינם בהכרח מבקשים להעתיק את חייהם אליה, היא לא אחרת מאשר ענף הנדל”ן. אך כאשר החלומות גדולים, כך גם מוטב לשים לב אל הדגשים הקטנים.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

השוואה לישראל

מתבקש יהיה להשוות את גודלה העצום של ארצות הברית אל מול בעלת בריתה הקטנטנה מן המזרח התיכון.

אם ננסה לבצע הקבלה מסוימת, הרי שישראל כולה מקבילה למחוז לוס אנג’לס. עכשיו, אם נשמע על נכס להשקעה בלוס אנג’לס, וודאי שהדבר יכול לקסום לנו ולהעלות בראשנו את המראות המוכרים מן הסדרות והסרטים. ועם זאת זכרו – כל לוס אנג’לס היא בגודלה של ישראל, ובדיוק כפי שבארצנו ישנם מקומות אידיאליים יותר להשקעה ומקומות אידיאליים פחות, כך גם כאן חשוב לצלול אל הפרטים הקטנים, ולהעמיק בכל אזור ואזור ובכל שכונת מגורים.

הבדלים ניכרים בין שכונה לשכונה

והנה נושא שקצת פחות מוכר לנו הישראלים: ההבדלים הכול כך משמעותיים שיכולים להתקיים בין שכונה לשכונה.

בארצות הברית ישנן שכונות יוקרתיות וישנן גם שכונות ברמת חיים בינונית אך בהחלט מרשימה עבור עיניים ישראליות. לצד אלו, אפשר גם ללכת כמה מאות מטרים בודדים ולפתע להיווכח שאנחנו באמצע שכונה עם אחוזי פשיעה גבוהים ואוכלוסייה שבהחלט לא נעים להתרועע בחברתה.

על-כן, חשוב מאוד לבחון מי הם השכנים שלנו ולו רק בדירות הסמוכות או הבניין הסמוך, כי אם בשכונות הסמוכות.

ליווי משפטי

מטבע הדברים שחוקי המקרקעין של ארצות הברית אינם זהים לאלו שנהוגים בישראל, ועל-כן חשוב לחפש אחר עורך דין נדלן מומלץ שילווה את העסקה ויבחן את פרטיה השונים.

כל השקעה ולו ה’קטנה’ ביותר במובנים של נדל”ן, מוכרחה לעבור עין משפטית מקצועית, וכל שכן כאשר מדובר במדינה זרה הכוללת לא רק חוקים פורמליים, כי אם מנטליות שונה. הסתמכות על עורך דין הבקיא בתחיקות וכן בניהול משא ומתן, יכול בהחלט להוות יתרון משמעותי ולעתים אף מתברר כהכרח.

בחינת הנכס

חשוב לבחון את מצב הנכס ולא רק על גבי נייר. אמנם מדובר בהשקעה לא מבוטלת שכוללת נסיעה וביקור באזור המיועד להשקעה, אולם זהו צעד חשוב שיכול גם למנוע את ההיתכנות למפח נפש של ממש.

יש לציין גם שבחינת ההשקעה איננה מסתמכת רק בביקור בנכס עצמו, ויש לבחון את הסביבה הקרובה ואף לבדוק אם קיימים היבטים מסוימים שאינם זוכים לציון כיוון שהם אינם היבטי נדל”ן פורמליים. דוגמה לכך ניתן למצוא בבתי עץ הממוקמים באזורים הידועים כמועדים לפורענות עם טרמיטים. פרט שאמנם נחשב לשולי מבחינת מצבו הנוכחי של הנכס, אך עלול להתברר כהוצאה בלתי מבוטלת בהמשך הדרך.

התייעצו עמנו

השקעה בנדל”ן בארצות הברית יכולה להתברר כצעד מניב ובכל תשואה גבוהה. חשוב פשוט לדעת לכלכל את הצעדים נכון ולבצע את התהליך בצורה הנכונה.

באם התעניינתם בהשקעות בארה”ב, צרו קשר טלפוני או השאירו פניה, ונציג שירות ייצור עמכם קשר בהקדם.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן