לוגו יריב גולן השקעות נדלן

קליבלנד אוהיו

נדל"ן להשקעה באוהיו
תוכן עניינים

נדל”ן להשקעה באוהיו – רקע כללי

העיר קליבלנד שבמדינת אוהיו היא אחת הערים הגדולות והמרכזיות בארה”ב. בעיר מתגוררים כ-480,000 תושבים.

העיר שהייתה אחת הערים הכושלות בארה”ב בשנות השבעים והשמונים של המאה ה-20 עברה מהפכה בשנות התשעים ותנופת בנייה שכללה את היכל התהילה של הרוק אנד רול, איצטדיונים חדשים ומפוארים לקבוצות הכדורסל והפוטבול של העיר הפכו את העיר לאתר תיירותי ממדרגה ראשונה. השיקום שהחל בשנות ה-80 בו ניקתה העיר את אזור המרכז המסחרי ושיפצה את גנים הציבוריים ונתיבי המים שלה, הפכו אותה לאחת הערים הראויות ביותר למגורים בארצות הברית.

העיר קליבלנד מציעה למשקיע שוק סולידי ויציב שמתאפיין בעלייה מתונה החל משנת 2013, השוק סבל קשות מאז המשבר הכלכלי של 2008 והתקשה להתאושש למרות כל מאמצי המדינה, בקליבלנד קהילה יהודית גדולה ומושרשת ובתי ספר מהטובים בעולם.

לאחר המשבר הכלכלי פעלה אוהיו ליצירת שיגשוג כלכלי ולשיקום השכונות והאיזורים שנפגעו, התמיכה הממשלתית תרמה רבות להתייצבות השוק,עובדים חדשים הוכנסו למעגל העבודה דבר שהחזיר את האמון במשלמי המשכנתאות ומשלמי השכירות.

מגמתה של אוהיו היא ליצור שיגשוג באיכות החיים על ידי יצירת סביבה אטרקטיבית לפעילות עסקית, חבילות סיוע נרחבות בתחום הפיננסי ייצרו צמיחה של עסקים חדשים, תרמו לפיתוח התשתיות והניעו את הכלכלה של המדינה.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

המחירים בקליבלנד בעשר השנים האחרונות היו נוחים מאוד, אבל לא היה נראה באופק שמשהו הולך להשתנות. מאז המשבר הושקעו כמעט 20 מיליארד דולר לשיפוץ פני מרכז קליבלנד.

השנה האחרונה הייתה שנת המפנה, עליות של מעל 12% באזורים שאנחנו האמנו ששם צריך לקנות וגם מחירי השכירות באזור עלו בכ-30%, דבר שמושך משקיעים מכל העולם – ובצדק.

קליבלנד הינה עיר מרכזית בכל מה שנוגע לרפואה ומחקר ומהמתקדמות והמפורסמות בעולם, פרוזדור הרפואה מתחיל ממרכז העיר ועד כיכר האוניברסיטה, ומכיל מרפאות מתקדמות, מרכזי מחקר של קליבלנד קליניק הנחשבת ויוניברסיטי הוספיטל. קליבלנד קליניק הוא אחד מ – 4 המרכזים המובילים בארה”ב ואחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים בעולם! קליבלנד קליניק מדורגת כמספר 1 באמריקה בטיפולי לב. מרכזי הרפואה בקליבלנד גדלים ומתפתחים וכוללים את המרכז הרפואי לואיס סטוקס קליבלנד, מרכז זיידמן לחקר הסרטן החדש והמפואר ומרכז כנסים רפואיים חדש ומפואר.

רכישת נדל”ן להשקעה באוהיו, וספציפית נכס בקליבלנד במצב העכשוי, הינו דבר חכם מאוד למשקיע המבין את מצב השוק, מחירי הבתים בקליבלנד הגיעו לתחתית במהלך הרבעון הראשון של שנת 2012 ונשארו כך עד לרבעון השני מאז ועד היום אנו רואים מגמת עלייה, המחירים עדיין נוחים מאוד למשקיעים המחפשים שוק יציב ובטוח עבור ההשקעה שלהם.

נקודות נוספות – קליבלנד אוהיו:

  • אחוז אבטלה נמוך משמעותית מהממוצע הלאומי.
  • מערכת תחבורה הכוללת רכבות ושדות תעופה הרביעים בגודלם ובחשיבותם בארה”ב.
  • קליבלנד אוהיו היא אחת מ-10 הערים המובילות בארה”ב מבחינת הצעות עבודה לבעלי תארים אקדמאיים.
  • בעיר 27 אוניברסיטאות ומכללות, חלקן מהטובות בארה”ב.
  • קליבלנד קליניק – אחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים בעולם.
  • אחוז הדירות הפנוי  Vacancy – עומד על 10%.
  • 30% מתושבי העיר שוכרים דירות.
  • חוקי השכירות לטובת בעל הנכס ולא הדייר ומאפשרים פינוי מהיר של דייר שלא עומד בהתחייבויות שלו.
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן