לוגו יריב גולן השקעות נדלן

החלום האמריקאי: יריב גולן, מנכ”ל גולן קפיטל בראיון למאחורי הכסף עם דני רופ

מאחורי הכסף עם דני רופ - יריב גולן
תוכן עניינים

שוק הנדל”ן האמריקאי חווה בימים אלו גל של עליות מחירים, כמעט בכל המדינות, הוא מתאפיין כרגע כשוק של קונים, וזה אומר שוק שיש בו היצע נמוך של נכסים למכירה לעומת ביקוש גבוה מצד שני של אנשים שמחפשים לקנות דירות.
אנחנו מרגישים את עליות המחירים בכל סוגי הנכסים גם במסחרי וגם בפרטי.
כדי להצליח בשוק כזה אנחנו צריכים לדעת לזהות הזדמנויות ולפעול מהר.
אפשר לומר שכיום רמת המחירים גבוהה מאוד באזורי החוף בצידה המזרחי והמערבי של ארה”ב ושם כבר קשה לאתר היום הזדמנויות השקעה, אבל ישנם אזורים אחרים בתוך ארה”ב שמתחילים להציג עליות מתונות יותר ושם ההזדמנויות רבות יותר.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

אנחנו בחברה מתמקדים היום בנכסים מסחריים גדולים, כמו מרכזי קניות, דומים מאוד למתחמי ביג שיש בארץ,  פרויקטים של מולטי פמילי שהם מתחמי דירות ענקיים שמכילים עשרות ומאות יחידות דיור. אנחנו לא מחפשים הרפתקאות אלא פרויקטים סולידיים שנמצאים באזורים מבוקשים ועם תפוסות גבוהות.
התשואות כיום בעסקאות האלה מאוד טובות ויכולות להגיע ל8 עד -10 אחוזים בשנה,  בנוסף מחירי הנדל”ן רק עולים כך שבתוך מספר שנים אנחנו צופים גם למכור את הנכסים ברווח יפה.
אחת ההשקעות שלנו היום היא מתחם מגורים במיקום מאוד אטרקטיבי בעיר ממפיס, טנסי. מתחם גדול שכולל 96 דירות למגורים.
זה אזור שמחירי הנדל”ן בו רק עולים בשנים האחרונות, הביקוש לשכירות גבוה מאוד והמטרה שלנו היא להשביח את הנכס ולעלות את ערכו תוך כדי קבלת ההכנסה מהשכירות, אנחנו מתכוונים להחזיק אותו מספר שנים ולמכור.
יש כאן פיזור סיכון מקסימילי, מצד אחד מתחם גדול עם 96 דירות, מצד שני יש צפי ברור מאוד לאקזיט בעקבות ההשבחה שנעשה.
קראתי את הספר “אבא עשיר, אבא עני” שחשף אותי לתחום השקעות בנדל”ן ואחרי כמה שנים שרכשתי עוד ועוד נכסים הקמתי את חברת גולן קפיטל שמנהלת היום כספים של מאות משקיעים בישראל ונכסים בשווי מאות מיליוני שקלים. אני חושב שמה שמבדיל אותנו מחברות אחרות הוא שכל משקיע אצלנו לומד את העסקה, מכיר את התוכנית העסקית, חשוף לכל הנתונים, הוא בעצם בתור שותף שלנו לכל דבר בעסקאות מאוד יציבות שמייצרות הכנסה שוטפת, כמו הנכסים שהזכרנו מקודם. כשלמשקיעים בעצם אין שום התעסקות, אנחנו נמצאים בשטח ומבצעים את כל העבודה.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן