לוגו יריב גולן השקעות נדלן

רכישת נדלן בארצות הברית

תוכן עניינים

 

סיפור אישי של רכישת נדלן בארצות הברית שיכול להיות גם הסיפור שלכם

בימינו רשת האינטרנט מוצפת במודעות על נדלן למכירה בארצות הברית. מתוך שפע ההצעות, הבעיה העיקרית היא לאתר גורם מנוסה ואמין לבצע עימו את העסקה. דוגמא נאה לכך מהווה יריב גולן העוסק בתחום השקעות הנדל”ן כבר 12שנים, ומשמש כיום כיועץ מקצועי להשקעות בשוק האמריקאי. יריב גולן עבר מהפך מקצועי – אישי ששינה באופן קיצוני את מצבו הכלכלי, אותו הוא משתף עם לקוחותיו.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

מהפך אישי מקצועי

יריב גולן, תושב כרמיאל, נשוי עם שלושה ילדים, עבד בעבר במשרה בכירה ברשת מלונות ארצית גדולה בתחום המחשבים. המשרה העניקה לו משכורת טובה מעל הממוצע במשק אך היא גזלה ממנו שעות רבות והותירה אותו ללא זמן לעצמו ולמשפחתו, וגם לא הניחה לו לצמצם את המינוס בבנק. מצב זה של הישרדות כלכלית גרם לו לחפש מקורות הכנסה נוספים. החיפוש הוביל אותו להתעניין בהכנסות פסיביות על ידי רכישת נדלן להשקעה. במשך שנתיים חסך כסף והצליח לגייס הון ראשוני לרכישת דירה בארץ, אשר צעד אחר צעד הובילה לרכישת נכסים מניבים נוספים. ואולם, משנת 2008 השתנתה כדאיות ההשקעה בשוק המקומי ויריב גולן החל להתעניין בהשקעות נדל”ן בארה”ב.

בתחילה רכש נכסים מחברות ישראליות שהתגלו ככישלון, הן מבחינת גובה ההשקעה והן מבחינת מהירות קבלת הכנסות. בעקבות ניסיון זה החליט לחקור לבד את התחום, ליצור לעצמו קשרים עם גורמים מקומיים בארה”ב כגון ברוקרים, מתווכים ומנהלי נכסים, ולרכוש ישירות מהם נכסים. פעולות אלו הובילו לרכישת עוד נכסים מניבים משתלמים וכדאיים, והפכו אותו למומחה בתחומו. את הידע והניסיון גייס לעסק משלו המציע לציבור המשקיעים הישראלי עסקאות נדלן בטוחות ומוצלחות עם ליווי מקצועי ואישי לכל אורך ההליך.

למי מיועדות עסקאות הנדל”ן

נדלן למכירה בארצות הברית מוצע על ידי יריב גולן למי שרוצה להגדיל באופן משמעותי את הכנסתו בעזרת הכנסה פסיבית סולידית, בטוחה ומוצלחת, המותאמת ליכולות הכלכליות. כלומר, לאנשים שרוצים לא רק לשמוע על סיפורי הצלחה כלכלית של אחרים אלא להפכם לסיפור האישי שלהם וליהנות מרמת חיים גבוהה, מזמן איכות עם המשפחה ומחופש בחירה לעסוק במה שמעניין אותם.

לרכישת נדלן בארה”ב

מחפשים נדלן למכירה בארצות הברית במיוחד? צרו קשר עם יריב גולן לקביעת פגישה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, בטלפון 052-3737510 או באימייל [email protected].

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן