לוגו יריב גולן השקעות נדלן

כדאיות השקעה בנדל”ן בחו”ל

תוכן עניינים

מדי פעם קורה שאנחנו מוצאים את עצמנו במצב בו אנו עומדים לקבל סכום כסף משמעותי ואנחנו ממש לא יודעים מה לעשות איתו. חלק מאתנו יקבלו ירושה ולחלק הגיע מועד הפירעון של קרן השתלמות.

זה יכול להיות סכום של 100,000 ₪ ואפילו מיליונים, זה עדיין סכום שאנחנו לא רגילים אליו בהתנהלות היום יומית שלנו והחשש מלאבד את הכסף הזה גורם לנו לפעמים לפעול בפזיזות.

כשאנחנו בוחנים את אפשרויות ההשקעה אחד המסלולים הקורצים ביותר הוא תיק השקעות מנוהל על ידי אחד מבתי ההשקעות הגדולים. הרי שאם נשים את הכסף שלנו אצל אחת מבתי ההשקעות המפורסמים אין לנו שום דאגה, הם מקצוענים ויודעים מה לעשות עם הכסף. וזה בדיוק מה שהם רוצים שנחשוב, אבל אם נבדוק לעומק נבין שהכסף שלנו בעצם מושקע בשוק ההון ושם הוא ממש לא בטוח אלא אפילו נמצא בסיכון יתר.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

אלטרנטיבה נוספת היא השקעה באחת מקרנות הבנק או רכישה של אג”ח מדינה שהוא בטוח יותר אבל מניב תשואות נמוכות מאוד.

האזרח הפשוט שלא מתעסק עם השקעות באופן שוטף נמצא בבעיה ואין לו מישהו אמין שהוא יוכל לסמוך עליו. כל יועץ השקעות שאליו יפנה יציע לו השקעה שונה ואף אחד באמת לא יבדוק לעומק הדברים מה הוא רוצה להשיג או מה המטרה הכללית של אותה השקעה.

הדרך המומלצת היחידה שלא ספקולטיבית היא רכישה של נדל”ן. נדל”ן הוכיח את עצמו במהלך השנים ותמיד עלה בערכו מצד אחד ומצד שני מייצר הכנסה חודשית.

איפה כדאי לרכוש נדל”ן ?

עכשיו אנחנו נתקלים בבעיה אחרת, המחירים בארץ יקרים מאוד. דירה להשקעה באזור המרכז תעלה כמה מיליונים ובכל זאת כדי לרכוש נדל”ן נצטרך להתרחק מהמרכז ולבדוק את האופציות בצפון הארץ או בדרומה.

דירות להשקעה באזורי הפריפריה יעלו בסביבות 600,000 ₪, אנחנו מדברים על דירות ישנות בדרך כלל בקומות העליונות ללא מעלית שמושכרות בממוצע ב-2,000 ₪ לחודש. כדי לרכוש אותן נצטרך הון עצמי של 300,000 ₪ ומשכנתה של 300,000 ₪. יש גם הוצאות רכישה שעולות לא מעט כסף שכוללות עורך דין, מתווך, מס רכישה ועוד.

ההחזר החודשי של משכנתה בגובה של 300,000 ₪ ל20 שנה יעמוד על 1,800 ₪ לחודש. זאת אומרת שההחזר החודשי הוא כמעט בגובה השכירות החודשית. במקרה של תיקונים בנכס או חודש אחד שהוא לא מושכר ואנחנו נמצא את עצמנו עם הוצאות גבוהות ללא הכנסה.

התשואה במקרה הזה היא תשואה שלילית שכן ברוב המקרים ההוצאות יעלו על ההכנסות.

ברגע שהבנו שהשקעה בנדל”ן בארץ לא משתלמת החלטנו לבדוק את:

כדאיות ההשקעה בנדל”ן בחו”ל.

לאחר בדיקת האפשרויות מצאנו כי היעדים המועדפים כיום על המשקיעים הישראלים הם ארה”ב, גרמניה וספרד. התשואות נעות בממוצע בין 8-10% אבל הנתון המשמעותי ביותר הוא המחירים.

במחיר של דירה ממוצעת בארץ ניתן לקנות 3 בחו”ל (זה לא יאמן אבל זה פשוט ככה)

אם זה כל כך טוב נשאלת השאלה מהם החסרונות בהשקעה בנדל”ן בחו”ל?

הקושי המרכזי הכרוך ברכישת נדל”ן בחו”ל הוא חוסר השליטה עקב המרחק והעדר יכולת לפקח על הנכס. לכן נצטרך להיעזר בשרותיהם של מנהלי נכסים, שהם דבר מאוד נפוץ ומקובל בחו”ל. כמובן שנעסיק חברה גדולה שמנהלת מאות נכסים כך שנדע שאנחנו בידיים טובות.

שוק הנדל”ן בחו”ל מציע למשקיע הישראלי הצעות נהדרות ומפתות ובעצם אם הצלחנו להתגבר על חוסר השליטה של ניהול הנכס “בשלט רחוק” ומצאנו חברת ניהול מקצועית שתנהל עבורנו את הנכס אנחנו בדרך הנכונה ליצירת הכנסות גבוהות מאפיק זה.

בתים להשקעה בג'קסונוויל פלורידה
בתים להשקעה בג’קסונוויל פלורידה

איך קונים נדל”ן להשקעה בחו”ל ? 

אחת הדרכים לרכישת נדל”ן היא לפנות למתווכים מקומיים ולרכוש נכסים דרכם. האופציה הזו מאוד מסוכנת למי שלא מכיר את האזור ולא יודע היכן הוא קונה את הנכס. מתווכים רבים יכולים לנצל את העובדה שמדובר במשקיע זר ולא מתמצא ולמכור לו נכסים במחירים אטרקטיביים “כביכול” אבל באזורים קשים. המתווך סיים את עבודתו וקיבל את העמלה במכירה של הנכס, המשקיע ימצא את עצמו מתמודד עם נכסים בעיתיים ועם קושי להשכיר אותם.

הדרך המומלצת היא לקנות באמצעות חברות נדל”ן מקומיות שעובדות עם משקיעים ומוכרות נכסי TURN-KEY. חברת  TURN-KEY תדאג לנכס מכל הבחינות החל מהשיפוץ ועד הכנסת דייר וניהול הנכס בשוטף. חברות TURN-KEY רוכשות את הנכס בעצמן משפצות אותו ומשכירות אותו, משקיע שרוכש נכס מחברת TURN-KEY אמינה ומקצועית יודע שרכש נכס באזור טוב ומבוקש.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

חברת Pango Real Estate  בבעלותו של משקיע הנדל”ן יריב גולן הפועלת בעיר ג’קסונוויל בפלורידה, הוקמה בשנת 2015 מתוך הבנה לצרכיו של המשקיע הישראלי.

ג’קסונוויל היא עיר חוף מדהימה המהווה מרכז תיירותי המורכב מגלריות אמנות, מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה, ברים, חיי לילה, מלונות ותיאטראות.

המיקום הנוח והאטרקטיבי בצפון מזרח פלורידה, האקלים הנהדר, איכות החיים הגבוהה והזולה יחסית למדינות אחרות יוצרות חממה לתאגידים ולמוסדות להתפתח באזור.

ג’קסונוויל פלורידה – מקום נהדר לרכוש בו את נכס הנדל“ן שלכם בארה“ב!

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן