לוגו יריב גולן השקעות נדלן

למה השקעות נדל”ן הם הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים היום?

תוכן עניינים

משבר הקורונה טפח לנו בפנים ושלח מעל מיליון ישראלים לבלות מעל חודשיים בבתים וללא אפשרות לעבוד ולהכניס כסף הביתה. שיעור האבטלה נסק בבת אחת מ4% למעל 26%, שיעור אבטלה שלא זכור בארץ מזה שנים רבות.

חלק נאלצו לעשות הסבה מקצועית ומצאו עבודות כשליחים או כסדרנים בסופר, רבים אחרים נאלצו להשלים עם המצב וחיכו לדמי האבטלה או לכספי המענקים מהמדינה.

המצב החדש והמשבר הכלכלי הקשה המחישו את הצורך לייצר הכנסה נוספת שלא תהייה תלויה במעסיק שלנו, במדינה שלנו וביכולת שלנו לעבוד.

הכנסה פסיבית היא הכנסה שממשיכה להיכנס לחשבון הבנק שלנו ולא תלויה בשום דבר.

הישראלי הממוצע עובד כ-180 שעות בחודש ומקבל משכורת ממוצעת של 9,000 ₪. כשאתה נאלץ לשבת בבית ולא מסוגל לעבוד בגלל קורונה או כל סיבה אחרת, ההכנסה הזו נעצרת. איך אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא או את השכירות אם אין הכנסה? איך אפשר להמשיך לקנות אוכל לילדים?

אם היו לכם שני בתים בארה”ב שמכניסים לכם הכנסה של 1,500$ נטו אחרי כל ההוצאות, שהם כ-5,300 ₪ בכל חודש אני בטוח שהייתם עוברים ביתר קלות את המשבר הנוכחי. ואם היו לכם שלושה או ארבעה בתים הייתם מרגישים ממש בטוחים וגאים בעצמכם.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

לחלק מכם זה נשמע בדיוני, לקנות 4 בתים בארה”ב, אבל בית איכותי בארה”ב בשכונה ממוצעת יעלה בסביבות 100,000$ בלבד, שהם בסביבות 350,000 שקל. עכשיו תתארו לעצמכם שחסכתם את הכסף וכל שנתיים רכשתם בית כזה. אחרי 6 שנים יש לכם שלושה בתים בארה”ב עם הכנסה של 2,250$ לחודש.

אמנם כדי לייצר את ההכנסה הזו דרושה לנו מעט השקעה של זמן באיתור הנכס הנכון, רכישת הנכס, השיפוץ ולאחר מכן השכרת הנכס וטיפול שוטף, אבל לאחר שביצענו את כל הפעולות האלה הנכס הזה מתחיל לייצר הכנסה שדורשת מאיתנו התעסקות מינימלית כל שכן ההתעסקות העיקרית מבוצעת על ידי חברת ניהול מקומית שאנו מפעילים לצורך כך.

במהלך 10 השנים האחרונות עזרנו למעל 300 משפחות לרכוש נכסים בארה”ב, משפחות אלה יצרו להם הכנסה נוספת שלא תלויה בהם.

כשאנחנו רוכשים נכס להשקעה אנו יוצרים את הבסיס לאיתנות הכלכלית שלנו אם נאבד את העבודה או כהכנה לפרישה.

רבים חוששים לבצע השקעה בחו”ל משתי סיבות עיקריות.

  1. המרחק מהווה חסם עיקרי – איך אני יכול לקנות משהו בלי לראות אותו.
  2. חשש מיכולת לשלוט ולטפל בהשקעה מרחוק.

מי שהתגבר על הפחד ועשה את הצעד הראשון יכול להעיד שהדבר לא כל כך נורא – חלק מהמשקיעים שלנו הסכים להתראיין ואתם מוזמנים לשמוע מה הם אומרים כאן.

לאחר 10 שנים בהם ביצענו כל סוג השקעה אפשרי החל מסינגל פמילי, עסקאות השבחה (פליפים) ועסקאות של בניה חדשה, הצלחנו ליצור מודל השקעה אולטימטיבי למשקיעים ישראלים בארה”ב.

מודל השקעה חכם יותר שמציע ביטחון כלכלי גדול, תשואה בטוחה יותר והרבה יותר שקט למשקיע. היום אני מציע לכם להצטרף להשקעות יחד איתי, אנו יוצרים קבוצות השקעה קטנות ואיכותיות, בעלי גישה למימון בנקאי אמריקאי בגובה של 70% מההשקעה, אנו מלווים את ההשקעה לאורך כל הדרך ולא מתפשרים על איכות הנכסים.

אנו משקיעים יחד איתכם ואתם משקיעים בראש שקט! סכום ההשקעה מתחיל מ-200,000 שקל ומתאים לכל אחד.

אחד הכללים שהצבתי לעצמי בתחילת דרכי בעולם הנדל”ן היה הצורך לייצר הכנסה כבר עכשיו, הכנסה יפה שתבנה את עצמה יותר ויותר לאורך השנים כך שכשאגיע לגיל פרישה לא אצטרך לבנות על הפנסיה שהמדינה מייעדת לי. סידרתי לעצמי פנסיה המבוססת על נכסי נדל”ן שמשתבחת עם השנים ואת זה אני רוצה לעשות גם עבורך.

זה הזמן להתחיל ליצור הכנסה נוספת שתייצר ביטחון כלכלי לכם ולמשפחה שלכם לפני שיגיע המשבר הבא.

אם החלטת שאתה רוצים להצטרף להשקעות נדלן בארהב שלנו,

אני מזמין אותך לפגישה ולקפוץ על ההזדמנות עכשיו.

מלא פרטים בטופס ואתקשר אליך בהקדם לתיאום הפגישה – הקפה עלי 😊

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן