לוגו יריב גולן השקעות נדלן

איפה כדאי להשקיע את הכסף שלנו?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות עקב שינויים בכלכלות העולם ועקב הפיחות בערך הכסף, הריביות בבנקים נמצאים בשפל שלא היה כמוהו בעבר. העולם נמצא והולך לכיוון של מיתון ואנחנו לא רואים בעתיד הקרוב עלייה של הריביות אלא מהפך נוסף שיוביל את המשק לריביות שליליות.

איפה כדאי להשקיע כסף?

מאז ומתמיד אמרו לנו שהשקעות זה דבר מסוכן ולכן עדיף לנו להחזיק את הכסף שלנו בבנק – כי שם הוא הכי בטוח.

הבנק שלכם ישמח שתשאירו את הכסף שלכם אצלו בתוכנית חיסכון כשהוא נותן לכם עליו 0.1% במקרה הטוב. אבל מצד שני אם תחרגו ותיכנסו למינוס הוא ייקח לכם 13% על החריגה הזו, ככה הבנק עושה כסף הוא נותן הלוואות בריבית גבוהה וכשהוא צריך לשלם על כסף שהוא כביכול לווה מלקוחות של הבנק הוא משלם את הריבית הקטנה ביותר.

יש הרבה הזדמנויות בחיים שבהם קורה לנו שאנחנו מקבלים סכום גדול של כסף. זה יכול להיות ירושה, זה יכול להיות תכנית חיסכון בבנק שנפתחה, זה יכול להיות קרן השתלמות.

אם אתם כמו רוב האנשים סביר להניח שאתם הולכים לבזבז את הכסף הזה מאוד מהר.

אנשים לא יודעים מה לעשות עם כסף. זו הסיבה שברגע שיש לנו קצת כסף אנחנו מיד מבזבזים אותו על דברים מיותרים, שאולי נראים לנו באותו רגע נחוצים מאוד, אבל הכסף הזה הולך סתם לאיבוד.

הדרך היחידה היום לשמור על ערך הכסף שלנו הוא לקנות בו נכסי נדל”ן בחו”ל. אם כבר קראתם מאמרים נוספים שלי אתם כבר מבינים ששוק הנדל”ן בארץ לא רלוונטי. המחירים גבוהים ולא ריאליים והתשואה נמוכה מאוד.

נדל”ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה הבטוחים ביותר, אנחנו רוכשים דבר מוחשי עם הכסף שלנו וניתן תמיד למדוד אותו.

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?

ההמלצה שלי היא ארצות הברית. רמות המחירים עדיין נמוכות והשוק עדיין מתאושש מהמשבר של שנת 2008. התשואה גבוהה ועומדת על 10% נטו בממוצע אחרי הורדת כל ההוצאות שוטפות של ארנונה, ביטוח וניהול. בנוסף במהלך השנים אנו צפויים לעליית ערך יפה.

לצורך השוואה במחיר של דירת 3 חדרים בפריפריה, ניתן לקנות 2 בתים צמודי קרקע בשכונה מצויינת, המכניסים כ-2,000 $ שכירות בחודש.

אין לנו מס רכישה בארה”ב, אנחנו יכולים לקנות כמה נכסים שנרצה, אין מגבלה בכמות ולא נשלם על אף אחד מהם מס רכישה.

ארצות הברית היא מדינה שרוצה משקיעים ומעודדת משקיעים. משקיע זר מקבל הטבות מס בגובה של -4,000$ בשנה אם ישקיע בארה”ב ואנחנו מדברים כאן על הכלכלה החזקה בעולם שהצליחה להתגבר על אחד המשברים הכלכליים הקשים ביותר.

מיטב מנהלי נכסים יטפלו בנכס שלנו ויורידו מאיתנו את כאב הראש של הניהול ואם לא נצטרך להתעסק עם ניהול הנכס יהיה לנו זמן לחפש עוד ועוד השקעות.

ואם דייר לא ישלם הוא ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ לבית כשהשריף יבוא בעצמו בליווי של 2 שוטרים ויוציא אותו בכוח מהבית. כל ההליך הזה הוא מאוד מהיר ולוקח בערך חודש בממוצע.

דבר נוסף הוא שבנדל”ן לא צריך להשקיע יותר מדי מאמץ, אין לנו צורך להתעסק בזה כל היום. כל מה שנדרש הוא להשקיע קצת זמן בחיפוש אחרי הנכס המתאים ולרכוש אותו. לאחר מכן התעסקות היא מינימאלית וההכנסה הזו לא תלויה בנו יותר והכסף ממשיך להיכנס חודש אחרי חודש.

השקעות נדל”ן היא אחת הדרכים היעילות והנוחות ובעיקר הבטוחות על מנת לייצר עבורנו הכנסה פסיבית ולהשתחרר מהחובה לעבוד בשביל כסף אלא לגרום לכסף לעבוד בשבילנו.

בכל סוג של השקעה נדרשת רמת הבנה מסוימת בתחום, במיוחד בהשקעות בנדל”ן, ולכן זה מאוד מסוכן לבצע עסקאות כאשר אין לנו עדיין אין הידע המתאים. בתור אנשי נדל”ן אנחנו חייבים קודם כל להתמקצע בתחום וזה אומר תמיד לחפש עוד ועוד מקורות מידע וכמה שיותר ללמוד כי תמיד יהיו דברים חדשים שלא הכרנו ולא ידענו שקיימים.

תמיד תוכלו להיעזר במומחה בתחום שילווה אתכם בהשקעות שלכם כדי שלא תבצעו טעויות.

ישנה אסכולה שאומרת שכדי שנוכל להשקיע בנדל”ן אנחנו צריכים שיהיה לנו הרבה כסף ובגלל זה רק העשירים יכולים להרשות לעצמם להשקיע בנדל”ן – ההפך הוא הנכון, יש אנשים שעושים המון כסף בעסקאות נדל”ן, והם לא נולדו אנשים עשירים. אלה אנשים רגילים כמוני וכמוכם שאנחנו נתקלים בהם יום יום במשרד או בסופר או בכל מקום אחר וכולם התחילו עם הנכס הראשון וברגע שראו שזה עובד גייסו כספים נוספים כדי לרכוש את הנכס השני והשלישי.

בתור התחלה אני ממליץ לכם להוריד את המדריך שלי להשקעות נדל”ן בארצות הברית, הוא המדריך המקיף ביותר שנכתב בתחום והוא לגמרי חינם. ניתן להוריד אותו – מכאן.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן