לוגו יריב גולן השקעות נדלן

הכנסה פסיבית מהשקעות נדלן בארצות הברית

הכנסה פסיבית מהשקעות נדל"ן בארה"ב
תוכן עניינים

נכון שהייתם רוצים להרוויח יותר כסף? חשוב לכם ליהנות מיותר זמן פנוי? איך הייתם מרגישים אם הכושר שלכם היה בשיא? או אולי הבריאות והאנרגיה שלכם היו בדיוק כמו שחלמתם…?

אם אתם כמוני וכמו רוב האנשים, סביר להניח שהתשובה שלכם היא “כן!”

שחיים כאלה בוודאי יחשבו מוצלחים בעיניכם, ויבטיחו לכם הנאה, אושר וסיפוק!

לצערי, מרבית האנשים לא חיים את חייהם באופן הזה. רובם אפילו לא יודעים איך זה מרגיש, או מהם הצעדים הנכונים כדי לחוות את כל זה…

אתם מרגישים שהחיים מצויים בנקודה X (מצב מצוי) בעוד שהתכניות והחלומות מצויים הרחק בנקודה Y (מצב רצוי) והפער הנובע מהמרחק שבין שתי הנקודות גורר לא פעם תחושה קשה של אכזבה, תסכול וחוסר אונים!

אבל לכם מגיע יותר! מגיע לכם לסגור את הפער ולא להיכנע לחוסר האונים.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

רכישת נכס בארה”ב היא אחד הדרכים ליצירת הכנסה פאסיבית ויצירת עתיד כלכלי בטוח עבורך ועבור המשפחה שלך. הרבה אנשים מוצאים את עצמם במצב כלכלי עגום עקב התנהלות כלכלית לא נכונה. 90% מהאנשים שאני נפגש איתם במצב כזה. הם מאשימים את יוקר המחייה, את מס הכנסה, את הבוס שלהם שלא מוכן לתת להם העלאה שמשכורת. הם נמצאים במצב שבו הם מאשימים מישהו אחר במצב שבו הם נמצאים.

אם המציאות שאתה נמצא בה לא מתאימה לך ואם יש לך בעיה פיננסית אתה חייב לפעול בשביל לשנות את המציאות.

כדי לשנות את המציאות שלי התחלתי להשקיע בנדל”ן ויצרתי לעצמי הכנסה פאסיבית שבמשך השנים גדלה ועברה את המשכורת שלי מעבודה כשכיר. בשלב הזה יכולתי להרשות לעצמי לעזוב את מקום העבודה שלי ולעסוק במה שאני הכי אוהב והוא לעזור לאנשים אחרים לשפר את מצבם הכלכלי באמצעות יצירת הכנסה פאסיבית מהשקעות נדל”ן בארה”ב.

אחד המשפטים שהכי מסבירים את העניין הזה, הוא המשפט הלקוח מהסרט באטמן

“It’s not who you are underneath, it’s what you do that defines you”.

ובתרגום חופשי (מאוד) –

מה שאתם יודעים או חושבים בינכם לבין עצמכם, לא מעניין…

מה שמשנה זה מה שאתם עושים.

המעשים שלכם יגדירו איזה חיים תחיו, לא המידע שיש לכם בראש. 

שינוי בהרגלים של אחד מהתחומים, ישפיע באופן אוטומטי גם על תחומים אחרים.

לדוגמא: אנשים שמתחילים להתאמן, לרוב מתחילים גם לשפר את התזונה שלהם והופכים להיות יעילים יותר בעבודה. הם מעשנים פחות, לחוצים פחות ומוציאים פחות כסף (מוכח מחקרית).

המשמעות היא ששיפור בתחום הכספי, ככול הנראה ישפר גם תחומים אחרים בחייכם.

רבים מכם ישמעו על השקעות נדל”ן בארה”ב אבל הפחד מהלא נודע יעצור אותם מלעשות משהו בנידון והם ימשיכו להתמודד עם קשיים כלכליים וברגע שיגיעו לפנסיה ימצאו את עצמם במצב שבו הקצבה החודשית לא מספיקה לממן את הוצאות המחיה השוטפות לאחר שפרשו.

ככל שתקדימו ותרכשו נכסים כך תייצרו לעצמכם הכנסה פאסיבית שלא תלויה בכם וככל שיעברו השנים ההכנסה הזו תשתבח עם עלייה במחירי השכירות. כך תוכלו להגיע לגיל הפרישה ללא דאגות כלכליות.

השליטה לגבי מה שיקרה בחיים שלכם, היא קודם-כל שלכם. לא של אף-אחד אחר.

אחד החסמים שעוצרים אותנו מלהשקיע בנכס בארה”ב הוא המרחק. איך נדע למצוא את האזור הנכון, השכונה הנחמדה או את הנכס הנכון.

אנשים רבים החושבים על רכישת נכס להשקעה בארה”ב מגלים מהר מאוד את הקושי למצוא את ההשקעה המתאימה או את החברה המתאימה שתלווה אותם בהשקעות שלהם.

מדובר בעבודה קשה הדורשת שעות רבות של מחקר שוק וזמן רב יותר באיתור הנכס הנכון באותה השכונה, דורש מיומנות של משא ומתן, הכרת החוקים, עורכי דין, מתווכים, מנהלי נכסים .

אבל אל תדאג הגעת למקום הנכון. אני חוסך לך את כל כאבי הראש ואת הזמן המיותר, עשיתי כבר את כל העבודה בשבילך, כל מה שאתה צריך לעשות זה ליצור איתי קשר ונתאם פגישה שבה נתכנן את האסטרטגיה הנכונה לרכישת הנכס המתאים לתקציב שלך.

אין זמן טוב יותר מהיום לרכוש נכסים בארצות הברית, השוק בעלייה ונכסים טובים נכנסים לשוק בכל יום.

רכישה של נכס תיצור לך הכנסה פאסיבית שרק תשתבח עם הזמן,

זה אף פעם לא מאוחר לחשוב על העתיד אני מציע לך הזדמנות לקחת אותך יד ביד, וללוות אותך בהשקעה בנכס איכותי כדי שתתחיל ליהנות באופן מידי הכנסה פאסיבית מנדל”ן בארצות הברית.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן