לוגו יריב גולן השקעות נדלן

קניית נכסים בארהב

תוכן עניינים

תהליך מקיף ויעיל של קניית נכסים בארהב

מעוניינים בנכסים בארה ב להשקעה? רוצים לבצע הליך קניית נכס בארהב על הצד היעיל, המקצועי והמוצלח ביותר? כדאי שתכירו את השירותים של יריב גולן, יועץ השקעות נדלן, הכוללים תהליך השקעה מקצועי ויסודי שלא מותיר סימני שאלה או נקודות לא מטופלות. התהליך כולל ייעוץ ראשוני, איתור השקעה, חתימה על חוזה וקבלת התשלום, וכן איתור חברת ניהול וחתימת הסכם עבודה מולה והשלמת כל פרטי קבלת הבעלות החוקית על הנכס.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

מרכיבי תהליך ההשקעה

תהליך קניית נכסים בארהב המוצע על ידיי מטפל בכל צרכי העסקה וכולל את המרכיבים העיקריים הבאים:

  • שיחות יעוץ ראשוניות – במהלכן ייקבעו ויוגדרו יעדים ומטרות, ויכוון אזור השקעה וסוג נכס מומלץ. כמו כן, יוחלט על שמו של מי יירשם הנכס ותקציבה של ההשקעה.
  • איתור נכס להשקעה – לפי ההגדרות שסוכמו יכול להיות נכס כהשקעה סולידית או נכס עם תשואה גבוהה מעשרה אחוזים. לאחר איתור נכס מתאים, תוכן עבורו תוכנית עסקית הכוללת דוחות תזרים, הוצאות והכנסות.
  • בדיקת נכס וחתימת חוזה – לאחר איתור נכס מתאים נחתום על חוזה הרכישה ונעביר מקדמה לחברת הטייטל. במקביל נבצע בדיקות נאותות ונוודא שהנכס נקי משעיבודים ועיקולים, וכן בדיקות של המבנה עצמו הכוללות בין היתר בדיקה למערכות החשמל, אינסטלציה, המיזוג ועוד. בשלב זה המשקיע יקבל דו”ח שיפרט את השיפוץ המתוכנן ואת המרכיבים שמיועדים לתיקון או החלפה. לאחר קבלת התוצאות במידה והכל לשביעות רצוננו נמשיך בתהליך הרכישה ונבצע את העברת הבעלות על הנכס.
  • העברת בעלות – הליך המבוצע תחת פיקוחה של TITLE COMPANY, חברת נאמנות שהינה גורם ניטרלי משפטי האחראי בארה”ב על העברת בעלויות של נכסי נדלן. החברה דואגת בין היתר לבחון את הסטאטוס המשפטי של הנכס המדובר וכן היא אחראית להליך העברת כספים בין המוכר לרוכש, ועל רישומו של הנכס בטאבו אמריקאי. כמו כן, החברה מספקת פוליסות ביטוח לרוכשי הנכס המגנה כנגד שיעבודים ועיקולים שלא התגלו במעמד הרכישה. בנוסף, אדאג לבטח עבורכם את הנכס כנגד נזקים ואובדן נכס, למשל בגין שריפה או שיטפון.
  • חתימת הסכם מול חברת ניהול נכסים – מדובר בחברה אמריקאית מוכרת, גדולה ומנוסה הנבחרת בקפידה והינה אחראית על איתור ובחינת רקע של שוכרים, גביית תשלומים, תחזוקת הנכס השוטפת והפקתם של דוחות חודשיים.
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן