לוגו יריב גולן השקעות נדלן

תכלס – איך עושים כסף מנדל”ן

תוכן עניינים

רוב האנשים עובדים למחייתם ומקבלים משכורת חודשית והם עושים את זה בגלל שזה מה שלימדו אותם לעשות הם לא יודעים לעשות משהו אחר, הם מרגישים בטוחים בעבודה שלהם אבל הם כבולים אליה, לעומתם ישנם אנשים שלא עושים את הכסף שלהם מעבודה חודשית או ממשכורת, הם עושים את הכסף שלהם מהשקעות.

הדרך הטובה ביותר לעשות כסף מנדלן היא כמשקיע, אבל השאלה היא, איך לעשות את הכסף הזה? אם ההכנסה החודשית שלך כמשקיע לא מגיעה כמשכורת מעבודה, או מעבודה שעשית, אז מאיפה היא מגיעה?

ההכנסה הזו מגיעה מהכסף שאתה משקיע בהשקעות שלך שעושה לך את ההכנסה החודשית, במקום שאתה תעבוד בשביל הכסף, הכסף מנדלן הזה עובד בשבילך.

השקעה של הכסף שלך תספק הכנסה חודשית עקבית. השקעות שונות תנבנה תוצאות שונות. השאלה היא, מהן התוצאות שאתה רוצה להשיג?

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

אז איך לעשות כסף מנדלן ?

ישנן שתי אפשרויות בתור משקיע להשקיע את הכסף שלך:

1. השקעה ברווחי הון

בנדל”ן מדובר בקנייה של נכסים השבחתם ומכירה ברווח. אתה יכול לקנות נכס נדל”ן ב-100,000$ לעשות קצת תיקונים ושיפורים בנכס ולמכור אותו ב-140,000$. הרווח מהמכירה הוא רווח הון על ההשקעה שלך. הבעיה העיקרית בסוג השקעה זה היא שכדי להרוויח המכירה צריכה להיות מהירה, אסור לך להתמהמה עם הנכס, שוק הנדל”ן עולה ויורד ובדרך כלל השקעות מסוג זה יניבו פירות רק כשהשוק בעלייה, אם רכשת נכס והשוק בירידה אתה עלול גם להפסיד הרבה כסף. כיום שוק הנדל”ן נמצא במגמת עלייה כמעט בכל ארה”ב זוהי הזדמנות נהדרת לרכוש נדל”ן לצורך רווחי הון.

לעומת זאת השקעה ברווחי הון בבורסה היא השקעה מסוכנת מאוד, הרבה משקיעים רוכשים מניות ומתפללים שהם יעלו בערכם, הבעיה העיקרית בהשקעה מסוג זה היא שאין להם שום שליטה על ההשקעה שלהם הם מושפעים ישירות מתנודות השוק, אם השוק ירד הם עלולים גם לאבד את כל ההשקעה.

2. השקעה בתזרים מזומנים

כאשר אתה רוכש נכס ומחזיק בו ובכל חודש או רבעון מקבל ממנו כסף בחזרה. בדרך כלל משקיעים מסוג זה בניגוד למשקיעים ברווחי הון לא ירצו למכור את ההשקעה שלהם אלא ירצו להמשיך לקבל את ההכנסה הקבועה של תזרים המזומנים מהנכס. אם אתה רוכש נכס נדל”ן כגון דירת קרקע או דירת קונדו ובמקום לשפץ אותו ולמכור אותו ברווח אתה משכיר אותו ובכל חודש אתה מקבל ממנו שכירות, בכסף הזה אתה משלם את ההוצאות החודשיות של הנכס ואת ההלוואה שלקחת עבורו ובדרך כלל אם עשית קנייה טובה גם נשאר לך כסף אחרי כל ההוצאות, הכסף הזה נקרא תזרים מזומנים חיובי. בתור משקיע בתזרים מזומנים אתה משקיע לטווח ארוך ולא אמור להיות מודאג מתנודות השוק, הדבר היחיד שאמור לעניין אותך זה התשואה החודשית מהנכס.

היתרון בהשקעה בתזרים מזומנים היא שמדובר כאן בהכנסה פסיבית, לאחר החיפוש, רכישת הנכס והכנסת הדייר הנכס מתחיל להכניס לנו הכנסה חודשית, כאן כבר הסתיימה העבודה שלנו ההכנסה הזו לא תלויה בנו יותר, הכסף שלנו עובד בשבילנו.

ההכנסה הפסיבית היא גם ההכנסה שמשלמים עבורה הכי פחות מס מכל הכנסה אחרת.

נניח שיש ברשותכם 100,000 דולר שהם כ-360,000 ₪ , מה הייתם עושים עם הכסף הזה?

אנשים רבים מוצאים את עצמם מדי פעם עם סכום גדול של כסף.

יש שמצליחים לחסוך, יש כאלה שמקבלים ירושה, כספי קרן השתלמות שנפתחו.

הדילמה הגדולה שעומדת לפניהם היא מה לעשות עם הכסף הזה.

חלק מהאנשים האלה יבזבז את הכסף על רכב חדש שדרוג הבית או טיול לחו”ל, אבל חלק גדול מהם ינסה בעזרת הכסף הזה לשפר את המצב הכלכלי שלו ולהשקיע את הכסף במשהו מניב.

בואו ונבחן את האפשרויות העומדות בפנינו:

  1. השקעה בתוכנית חיסכון בבנק – תניב לנו היום 1-2% לשנה וזאת במידה והצלחנו להתמקח עם הבנקאי. בהשקעה כזו תקבל תקבל 2,000 $ בשנה. 
  2. בהשקעה בנכס בארץ – בסכום הזה לא ניתן לרכוש נכס איכותי בארץ, נצטרך לקחת משכנתא וגם אז נקבל תשואה של 3%. הנדל”ן בארץ נמצא בנקודת רתיחה ומי שלא יקנה נכון ימצא את עצמו בעוד שנה עם נכס ששווה 100,0000 ₪ פחות. מהשקעה בנכס בארץ תקבל 3,000 $ בשנה.
  3. השקעה בשוק ההון (מניות) – מדובר בהשקעה בסיכון גבוה ולא מומלצת למתחילים. אתה יכול למצוא את עצמך עם חצי מהכסף עקב ירידה בשווי המניות שלך.
  4. השקעה בבורסה – גם כן השקעה בסיכון גבוה ולא מומלצת למתחילים. אם אתה לא מתמצא בבורסה אל תיכנס לזה, זה ממש כמו הימורים.
  5. השקעה באג”ח מדינה – תשואה סולידית של 3-4%. תקבל כ-3500 $ בשנה מההשקעה – אבל לא מובטח.
  6. פתיחת עסק – האפשרות הזו קורצת להרבה אנשים. יש כאן אפשרות לצאת ממעגל השכירים ולהיות בעל עסק משלך. עם זאת הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה, לעצמאים בארץ קשה מאוד ורק חלק קטן מהם שורדים.

אפשרות מספר 7. השקעה בנכס מניב בארה”ב – ההשקעות בנדל”ן בארה”ב הם השקעות בסיכון נמוך אם נדע בדיוק איפה לקנות ובאיזה סוג של נדל”ן להשקיע. בעזרת הכוונה נכונה ניתן להשיג תשואות של 10% ומעלה עם אפשרותת להגדלת ההון בצורה משמעותית.

מנכס בשווי של 100,000 דולר ניתן להרוויח מעל 10,000 $ בשנה נטו אחרי כל ההוצאות. מדובר במעל ל-36,000 ש”ח נטו לשנה.

מסקנה – ההשקעה בנדל”ן בארצות הברית היא ההשקעה הטובה ביותר כיום !

לקניית נכס בארה”ב עם הליך השקעה מקצועי ומקיף, לקביעת פגישה ולקבלת עוד פרטים  וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם יריב גולן בטלפון 052-3737510 או באימייל

[email protected].

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן