לוגו יריב גולן השקעות נדלן

רילוקיישן והשקעה בארה”ב

תוכן עניינים

ויזת E2 לצורך רילוקיישן והשקעה בארה”ב

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לעשות רילוקיישן ולגור בארצות הברית למטרת עבודה והשקעה – גם אם יש לכם רק דרכון ישראלי ייתכן ותוכלו להגיש בקשה להוציא את אחת הוויזות השוות ביותר ויזת משקיע e2  וליהנות ממגוון רחב של הטבות. המלצה שלנו: לא להירדם בעמידה ולפעול מהר כי כפי שאתם יודעים הדברים הללו יכולים להשתנות מהר ואין סיכוי שתרצו לפספס הזדמנות כזו גדולה. מה זה נותן? מי זכאי ומה אתם צריכים לדעת? כל התשובות כאן, המשיכו לקרוא.

לאחר שנים רבות עם צפיות והמתנה ממושכת – ב1 למאי 2019 שגרירות ארצות הברית הודיעה שהיא מתחילה לטפל גם בבקשות של ישראלים שרוצים ומחפשים השקעות נדלן בארהב במטרה לחזק את הכלכלה המקומית. הוויזה שנקראת ויזת משקיע e2  מעניקה לעליה מגוון הטבות וזכויות כלכליות. בנוסף, האשרה מאפשרת לבעליה לרכוש דירה בארצות הברית, הגירה של בני משפחה, הבאת עובדים מישראל ועוד. חשוב לציין שאתם לא צריכים לגור באותה תקופה בארצות הברית, תוכלו להמשיך להתגורר בישראל ולהמשיך להשקיע בעסק שם. סך הכול – ויזת הרילוקיישן הזו נשמעת עבור ישראלים רבים כמו חלום 😊 יחד עם זאת, הגשת הבקשה היא לא פשוטה ותצריך מכם להוכיח שאתם אכן יכולים לתרום כלכלת ארצות הברית.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

איזה מסמכים נדרשים בשביל להגיש בקשה לויזת רילוקיישן משקיע E2?

  1. תוכנית עסקית של העסק – בין אם הוא חדש או עסק קיים: כדי להתחיל בתהליך תצטרכו להגיש לשגרירות האמריקאית תוכנית עסקית מפורטת שכוללת פרמטרים כמו צפ”י הכנסות והוצאות בחמש שנים הקרובות, מחקר מתחרים, דו”חות רווח והפסד, אסטרטגיה לאיתור לקוחות, צפ”י השקעה ועוד. התוכנית צריכה להיכתב באנגלית.
  2. מילוי טפסים – לאחר הגשת תוכנית העסקית תצטרכו למלא טפסים אשר יספקו לקונסוליה האמריקאית תמונה ברורה על הכישרון שלכם, על העסק שאתם מתכננים להשקיע בו ועוד. בין היתר תצטרכו למלא טופס DS-160 וכן טופס 129. מומלץ לבצע את השלבים הללו בליווי חברה מקצועית שתוכל לדאוג שכל השלבים מתבצעים באופן המדויק ביותר כדי למנוע מצב בו הבקשה שלכם נדחית.
  3. אישור רו”ח אמריקאי – יש לפנות לרואה חשבון אמריקאי שיוכל לספק לכם אישור רשמי על פתיחת עסק/חברה.
  4. הוכחה שיש פעילות עסקית – תצטרכו להציג מסמכים שמאמתים פעילות עסקית וכן שמציגים כי בוצעה כבר השקעה.
  5. תמונת פספורט – יש לצרף לכל המסמכים תמונת פספורט עדכנית בגודל ובפורמט המצוין באתר השגרירות האמריקאית. במידה ואתם מתכננים רילוקיישן עם המשפחה יש לצרף גם את תמונות הפספורט שלהם.

לסיכום

ויזת משקיע E2 ללא ספק טומנת בחובה שלל יתרונות והטבות לישראליים, יחד עם זאת – כפי שציינו בהתחלה חשוב לפעול מהר משום שהדברים הללו עלולים להשתנות מהר. בנוסף, למרות שאפשר לבצע את ההליך באופן עצמאי, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית שתוכל לתת לכם ליווי ולוודא שכל המסמכים מוגשים נכון בלי פספוסים. זה יוכל לחסוך לכם הרבה כאב ראש, כסף וזמן. שיהיה בהצלחה 😊

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן