לוגו יריב גולן השקעות נדלן

נכסים מניבים בארהב

נכסים מניבים בארהב
תוכן עניינים

הכנסות פסיביות מנדל”ן מניב בארהב

המינוס חונק אתכם? מאשימים את יוקר המחיה, את המשכורת, המשכנתא, מס הכנסה והריבית? חולמים לשבת על הכורסא בבית בזמן שההשקעה שלכם מניבה עבורכם סכומים נאים? על ידי השקעות בנדלן מניב בארהב עם תשואות של עשרה אחוזים ומעלה, המוצעות עם מקצועי על ידי יריב גולן, החלום יכול להתגשם עם מינימום סיבוכים, קשיים וסיכונים.

לעשות את הצעד לעתיד כלכלי הרבה יותר טוב

בעזרת השקעות נבונות ונכונות בנכסים מניבים בארהב תוכלו לייצר הכנסה פסיבית משתלמת ולספק למשפחתכם ביטחון כלכלי ארוך טווח. מדובר בהכנסה שעם השנים והכרת התחום יכולה בהחלט להחליף משכורת קבועה ולאפשר לכם לעבוד ולנצל את הזמן הפנוי שלכם כראות עינכם. יחד עם זאת, אנשים רבים חוששים להשקיע בנכס מניב בארהב עקב אי הכרת התחום והיעדר כלים לאיתור נכס, וכן הקושי לשלוט ולנהל נכס מרחוק. אכן, ניסיון לאתר ונהל לבד נכס מרחוק בארצות הברית מהווה משימה קשה ומורכבת, שלא פעם נידונה לכישלון. ואולם, אין זה אומר שיש לוותר על הרעיון אלא שיש לבצעו עם ליווי וסיוע מקצועי של גורם מבין עניין ואמין, כדוגמת יריב גולן.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

בחירה נכונה של נכס מניב בארהב

רכישת נכס מניב בארהב מתחילה באיתור נכס משתלם בשווקים כדאיים, בהם מחירי הנכסים עדיין זולים וניתנים למיקוח, תשואות ההשכרה גבוהות ועומדות על עשרה אחוזים ומעלה, וכן שיש בהם הגירה חיובית ושהביקוש להשכרת נכסים רק גדל. מדובר באזורים כדוגמת ממפיס שבטנסי או ג’קסונוויל במדינת קליפורניה. בנוסף, סוג הנכס המומלץ לרכישה בארה”ב הינו בית קרקע בגודל של אלף פיט מרובע לפחות, הכולל שני חדרי שינה ושני חדרי שירותים. מדובר בנכס המכונה Single Family 3/2 המהווה את יחידת דיור הקטנה ביותר המקובלת על מעמד הביניים בארה”ב, ומתחת לגודל זה יהיה יותר קשה לאתר שוכרים לנכס.

לרכישת נכס מניב בארה”ב

לרכישת נכס מניב בארהב עם תשואה גובהה באזור מבוקש וכדאי, לקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף וליווי וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן