לוגו יריב גולן השקעות נדלן

כל מה שצריך לדעת לפני שעוברים לארה”ב

תוכן עניינים

מגורים בארה”ב הוא מעבר חד למגורים במדינה רחוקה מאד מעבר לים ולכן הדבר דורש היערכות מיוחדת למבצע לוגיסטי מורכב וסבוך.

שלבי המעבר לארה”ב

מי שרוכש נדלן בארה”ב ומעוניין לגור בו, צריך לבצע כמה שלבי מעבר. השלב הראשון הוא השכרת מכולה בארץ והעמסתה בכל הציוד שהמשפחה מעוניינת לקחת איתה. ביגוד, ספרים, צעצועים, ריהוט ועוד. פריטים אשר מחליטים לא להשתמש בהם בהמשך, לא כדאי לקחת למסע הארוך ולכן משאירים זאת בדירה בישראל או מוכרים אותם. אם המשפחה מתכננת להשכיר את הנכס בישראל לתקופת השהות שלה בארה”ב, אפשר לשכור מחסן מאחת מחברות האחסון הקיימות בארץ ולהעמיס בו את כל הפריטים שימתינו להם בארץ, עד תום תקופת הרילוקיישן.

לאחר שהמכולה מוכנה, היא יוצאת לדרך דרך אחד מנמלי הים, מעמיסים אותה על אנייה ותוך כמה חודשים היא אמורה לעגון בארה”ב. התכנון הוא שבמועד הגעת המכולה לארה”ב המשפחה כבר תהיה במקום, לקבל את המכולה ולפרק את תכולתה בבית שהוא הנדל”ן בארה”ב אשר רכשו לא מכבר.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

העברת המכולה מהנמל לבית הלקוח

חברת מוברס הובלת מכולות מבצעת את כל הקטע הלוגיסטי של השינוע מהאונייה בהובלה יבשתית עד מקום המגורים של המשפחה. בנוסף לכך הם מטפלים גם בצד הבירוקרטי אשר כולל עלויות שונות מיסוי, טפסים, מסמכים רבים ועוד. הם גם מוודאים שהמכולה לא נפגעה ולא נפגמה במהלך ההובלה הימית וכך לא חדרו מים וכל הארגזים במצב תקין.

הניסיון הרב של מוברס הובלת מכולות מציב אותה כחברה המובילה אשר עוסקת בהעברת המכולות מנמלי הים למדינות השונות ברחבי ארה”ב. המיומנות שלהם מוכיחה שוב ושוב שהם יודעים להסתדר בכל סיטואציה ולמצוא את הדרך המתאימה ביותר עבור כל לקוח, לאורך כל הדרך הארוכה מישראל לאמריקה.

המשפחה מסדרת לאט לאט את כל הארגזים מישראל וכך הם יכולים להתחיל בחיים נורמטיביים בהתאם לתוכניות שלהם.

רכישת נדל”ן בארה”ב

ישראלים רבים רוכשים נכסים להשכרה במדינות רבות ברחבי יבשת אמריקה. חלק מהרוכשים מחליטים להשכיר את הנכסים הללו בעזרת חברות הניהול אשר מבצעות את כל העבודה הנדרשת כמו מציאת שוכרים, החתמתם על הסכם, גבית הכספים והעברת חלק מהם לבעלי הנכס בישראל, ביצוע שיפוץ במידת הצורך ועוד.

ישראלים אחרים רוכשים מלכתחילה נכס אשר ממוקם בסמוך לאוניברסיטה או בעיר ספציפית אשר הם אמורים לעבוד בו תקופת מה ברילוקיישן או ברצון שלהם לנסות לגור בחו”ל.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן