לוגו יריב גולן השקעות נדלן

רכישת נכסים בארהב

רכישת נכסים בארהב
תוכן עניינים

האם והיכן כדאי לרכוש נכסים להשקעה בארהב?

רכישת נכסים בארהב דורשת קודם כל להכיר את שוק הנדל”ן האמריקאי על מאפייניו השונים. היכרות זו מצויה בידיו של יריב גולן לאור מחקר מעמיק ורב שנים, והיא שמעניקה לו כל הידע, הכלים והקשרים לאיתור ורכישת נכסים להשקעה בארהב על הצד הבטוח והמוצלח ביותר, עם הליך מקצועי המעניק ליווי מלא למשקיע.

מאפייניו ומצבו של השוק האמריקאי

כמו שווקי נדל”ן רבים גם השוק האמריקאי יודע עליות וירידות הקשורות הדוקות למצב הכלכלי של המדינה. הירידה האחרונה במחירי הנדל”ן התרחשה בשנת 2008 בעקבות המשבר הכלכלי העולמי. ירידה זו במחירי נכסים התמשכה בחלק מהאזורים עד 2012 ואף עד שנת 2013. כיום, אחרי שנים של משבר וירידה, ניכר שהכלכלה האמריקאית מתאוששת ונמצאת במצב עליה בתחומים רבים, המשפיעים גם על הביקוש לרכישת והשכרת דירות ובתים. העליות החדות ביותר שניכרות גם בקפיצת מחירים ניכרות בייחוד במדינות החוף המזרחי והמערבי. מאידך, באזורים ומדינות אחרות של ארה”ב עליית המחירים הרבה יותר מתונה והדרגתית, ולכן גם קיימות בהן הזדמנות מצוינות להשקעת נדלן.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

מחירי הנדל”ן בארה”ב

מחירי הנדל”ן בארה”ב משתנים בהתאם למדינה אזור, עיר ושכונה. כך למשל, יש מקומות שבהם ניתן בחמישים אלף דולר, השווים למאתיים אלף שקלים בערך, לרכוש בית קרקע עם ארבעה חדרים, גינה וחניה צמודה. עליו גובים שכירות של כשמונה מאות דולר ומרוויחים נטו כשש מאות דולר מידי חודש. כלומר, מדובר בנכסים עם תשואה שנתית של כשנים עשר אחוזים. לשם השוואה, בישראל עסקאות נדל”ן לרוב לא מתקרבות אף לחצי מכמות התשואה האפשרית בארה”ב.

בחינת נכסים טרם רכישה

חשוב להבין כי אין זה מספיק לאתר נכס בזול בארה”ב אלא יש להבין את כדאיות ההשקעה, החל מבחינת מגמת השוק באזור המבוקש ועד לבדיקת מצבו של הבית. לא אחת משקיעים ישראלים לא מנוסים מתפתים על ידי חברות שונות לרכוש נכס בזול, המוצג על ידי מיטב אמצעי המדיה. בפועל, מסתבר שמדובר ברכישות באזורים לא מבוקשים ונחשלים שקשה למצוא עבורם שוכרים במחיר המבוקש, ושערכו של הנכס בשוק אינו משתווה לעלות רכישתו. את המצבים האלו ניתן למנוע על ידי היכרות עם השוק ובחירה בסיועו של איש נדל”ן מנוסה ואמין כדוגמת יריב גולן.

לרכישת נכסים בארהב באזורים כדאיים ומניבים עם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך, לקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן