לוגו יריב גולן השקעות נדלן

רכישת נדל”ן בארה”ב

תוכן עניינים

כמעט כולם כבר שמעו על הפוטנציאל הטמון ברכישת נדלן בארהב להשקעה. ואולם, אנשים רבים חוששים לעשות את הצעד עקב הקושי לאתר נכס טוב להשקעה מרחוק. אכן, הניסיון לאתר לבד השקעות מוצלחות בארה”ב כרוך בעבודה קשה וממושכת. מנגד, ניתן בהחלט לפשט ולייעל את ההליך ולהבטיח את הצלחתו על ידי רכישת נכסים מניבים בארה”ב דרך יריב גולן, אשר הרווח עליהם מתקבל כבר מהיום הראשון.

הקושי ברכישת נדלן לבד בארהב

רכישת נדלן בארה ב באופן עצמאי היא משימה מורכבת וקשה בכל היבטיה. בין היתר, היא דורשת שעות ארוכות של חקירת שווקים, מאמץ למצוא נכס טוב ונכון עבורכם, לנהל עליו משא ומתן ולשפצו מרחוק. וזה עוד לא הכול. רכישת נדל ן בארהב גם כרוכה בהכרת החוקים בכל מדינה, השכרת שירותי מנהל נכסים, מתווך ועורך דין. מנגד, אפשר לייעל ולפשט את התהליך ולהבטיח את הצלחתו על ידי פניה אל יריב גולן המתמחה באיתור עסקאות נדלן מניבות בערים ומוקמות שונות ברחבי ארצות הברית.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים מניבים בטוחים וכדאיים

באתר תוכלו להתרשם ממגוון עשיר ועדכני של נכסים להשקעה בארה”ב ודוגמאות לעסקאות שכבר בוצעו. נכסים אלו כבר נרכשו על ידיי וכבר ביצעתי עבורם את כל הבדיקות הנחוצות, שיפצתי אותם והם כבר הושכרו לדיירים. עסקאות אלו לא רק חוסכות לכם את כאב הראש והטרחה שבאיתור עסק מוצלח, אלא הן גם מעניקות לכם נכס המניב רווחים מיומו הראשון. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחון את האפשרויות המוצעות באתר שלי אשר מתאימות ליכולותיכם הכלכליות, ליצור עימי קשר ולזכות בליווי אישי ואסטרטגי עבור כל הליך הרכישה.

מרכיבי ליווי אישי לרכישת נכס

הליווי האישי שמסופק על ידיי מתחיל בפגישה אישית להגדרת יעדי ומטרות ההשקעה בנכס בארה”ב. בהמשך אאתר עבורכם השקעה רלוונטית שמתאימה עבורכם ואלווה אתכם לכל אורך הליך רכישת הנכס. כמו כן, השירותים שאני מספק כוללים דוחות תזרימים, ביצוע בדיקות טרום רכישה, מציאת חברות לשיפוץ ולניהול הנכס וביטוחו של הנכס הנרכש.

לרכישת נדלן בארהב

לרכישת נדלן בארהב על הצד הטוב, הכדאי והבטוח ביותר, לקביעת פגישה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם יריב גולן בטלפון 052-3737510 או באימייל

[email protected].

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן