לוגו יריב גולן השקעות נדלן

חברת ניהול נכסים בארהב

ניהול נכסים בארהב
תוכן עניינים

תפקידה של חברת ניהול נכסים בארהב

חשוב להבין כי רכישת נכס מניב בארה”ב אינה מסתיימת ברכישתו, אלא דורשת לאתר שוכרים מתאימים ולתחזק את הנכס באופן שוטף. הדרך היחידה לבצע מהלכים אלו מישראל היא בעזרת חברת ניהול נכסים בארהב כפי שיריב גולן מכיר מניסיונו האישי ומקשרי העבודה הרבים שפיתח עם השנים.

תפקידה של חברת ניהול נכסים

תפקידן של חברות ניהול נכסים שעימן יריב גולן עובד הינו לדאוג עבור המשקיע לכל צרכי הניהול והתחזוקה שוטפים של הנכס. לצורך ביצוע תפקיד זה מועבר מבעלי הנכס לידי חברות אלו יפויי כוח המאפשר להן לפעול בשמו בקשת רחבה של תחומים. בין היתר, תפקידן כולל:

  • השכרת הנכס – לרבות איתור שוכרים נאותים באמצעות הליך סינון קפדני, הבוחן את מצב נקודות דירוג האשראי, מצב חשבונות הבנק ויושרם. לאחר איתור שוכר החברה כבא כוח תדאג לערוך מולו הסכם מפורט, כתוב וחתום, ובהמשך תהיה אחראית על גביית כספים והעברתם לחשבון הבנק והפקת דוחות חודשיים עבור המשקיע. כמו כן, במידת הצורך החברה תפעל על פי חוק לפינוי השוכר.
  • תחזוקת הנכס – חברות ניהול נכסים דואגות לכל צרכי התיקונים והתחזוקה השוטפת בנכס באופן יעיל על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. החברה תספק מענה מיידי לקריאות חירום של דיירים ותדאג לשפץ את הנכס בין שוכרים.

חשיבות בחירה נכונה של חברת ניהול נכסים

עבור משקיע בנכס בארה”ב המתגורר בישראל קיים קושי מהותי בניהולו מרחוק. למען מטרה זו קיימות חברות ניהול נכסים מקומיות הדואגות לטפל בכל צרכי הנכס השוטפים, לשמור ולהגן עליו. יחד עם זאת, עקב האחריות הרבה שמוטלת על כתפיהן חשוב לבחור בחברה מקצועית, גדולה, מוכרת ואמינה. חברה המפעילה בכל ימות השבוע ובכל שעה מוקד שירות זמין לפניות דיירים ולפניותיכם, ומעניקה גישה לכל דוח ומסמך ניהול ישירות דרך רשת האינטרנט. בנוסף, חברה זו נדרשת לכל הכלים, הידע וכוח האדם לבדיקת נכסים, ניהול שיפוצים והכנתו לקליטת שוכרים חדשים. בחירה נכונה של חברת ניהול נכסים מבטיחה ניהול נכס ללא דאגות וטרדות מצדכם, באופן אמין ויעיל וללא הוצאות מתוקנות ועלויות שיפוץ פיקטיביות.

לרכישת נדלן בארה”ב עם חברת ניהול נכסים מקומית

לרכישת נדלן בארה”ב באזור מומלץ עם חברת ניהול נכסים מקצועית ואמינה, לקביעת פגישה, לקבלת פרטים ומידע נוסף, צרו קשר

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן