לוגו יריב גולן השקעות נדלן

השקעה סולידית בנדל”ן בארצות הברית

תוכן עניינים

רבים מתלבטים היום היכן להשקיע את כספם ומחפשים אלטרנטיבות ראויות להשקעה מאשר להשאיר את הכסף בתוכנית חיסכון בבנק עם ריביות אפסיות. רבים בודקים את האפשרות להשקיע בנדל”ן אבל חוששים להשקיע בארץ זרה ועל כן הם בוחרים בהשקעות בישראל. החשש נובע מחוסר ידע איך לשלוט על ההשקעה אבל כשמחירי הנדל”ן בישראל מרקיעים שחקים, בעוד הכלכלה האמריקאית מתאוששת, זה נוח להשאיר את הכסף קרוב אך אין לזה הצדקה כלכלית.

רכישת דירה להשקעה בארה”ב יכול להוות אלטרנטיבה טובה יותר להשקעה עם תשואה עודפת על ההון אך עדיין נחשבת כהשקעה סולידית. בזכות שוק נדל”ן מתוחכם, ניתן להשקיע בנדל”ן אמריקאי בצורה יעילה גם בשלט רחוק. זאת בזמן שהשקעות בנדל”ן מקומי כוללות סיכונים גבוהים ותשואות דלות, לכן יש לחשוב בצורה מחודשת איך לדאוג שהכסף שלכם יעבוד בשבילכם.

יתרונות קניית נדל”ן בארה”ב

התנהלות נכונה של השקעה בנדל”ן בארה”ב מצמצמת את רמת הסיכונים למינימום הסביר בזמן שהיתרונות על השקעה כזו היא ברורה ומשמעותית:

  • שוק של ביקושים– בעקבות המשבר הכלכלי ב-2008 בתים רבים נכנסו לתהליך עיקול. ירידת המחירים החדה והעובדה שניתן היה לרכוש בית בחצי מחיר משוויו גרם למיעוט התחלות בניה חדשות וגם הן מתרחשות רק באזורי ביקוש. העלייה בביקושים היא תוצאה של עליה בריבוי הטבעי והגירה חיובית של אחוז אחד בשנה. לורנס יאן, הכלכלן של איגוד סוכני הנדל”ן בארצות הברית, טוען שבשביל לאזן את כוחות ההיצע והביקוש, שיעור התחלות הבניה חייב להגיע אל 50 אחוז. מצב שאנחנו רחוקים ממנו כרגע.
  • סוף מגמה בנדל”ן המקומי–  שוק הנדל”ן המקומי נמצא בבועה אשר נוצרה בין היתר ממדיניות של אפס ריבית. הבועה הייתה אגרסיבית מדי גם ביחס למדינות אחרות. מי שמחזיק היום בנדל”ן ישראלי, עלול בעתיד הקרוב לספוג הפסדים גבוהים כתוצאה מירידת ערך הנכסים וחזרתם לערך הריאלי שלהם.
  • התחזקות של הדולר – הימים בהם הדולר היה חלש חלפו להם, וכיום הוא מתחזק שוב. מה שאומר שמאבדים את ערך ההון והנכסים הנקובים בשקלים. אנליסטים מובילים טוענים שהדרך של הדולר כלפי מעלה עוד ארוכה כשהיעד הוא 4.3 דולר לשקל. זו הסיבה שיש לשקול להעביר חלק מההון השקלי לדולר,כולל באמצעות השקעות נדל”ן בארה”ב. עדיף לקבל שכר דירה בדולרים מאשר בשקלים וליהנות מהתחזקות הדולר לצד עליית ערך הנדל”ן.
  • ניהול מקצועי– בארה”ב מאוד מקובל להיעזר בחברה חיצונית לצורך ניהול הטיפול השוטף של הנכס. היחסים והאמון בין בעל הנכס והחברה חשובים מאחר והחברה נדרשת לבצע פעולות שונות עבור הבעלים, פעולות כגון: השכרת הנכס לדיירים מתאימים, גביית שכ”ד, אכיפת החוזה, בדיקה תקופתית של הנכס, מתן דוח על מצבו, תחזוקה וטיפול בתלונות דיירים.
  • יותר תשואה על ההון– מבט אחד על הנתונים מראה שהמספרים מוכיחים שעל השקעה בנדל”ן בארה”ב מרוויחים יותר מאשר על נדל”ן בישראל. התשואה על ההון בנדל”ן אמריקאי עומד על 10 אחוז בממוצע בזמן שבישראל, התשואה עומדת על אחוזים בודדת בלבד. עם המשבר הכלכלי הנכסים בארה”ב ספגו נפילה של שני שליש מערכם והגיעו למצב שבו מחירם הנקוב נמוך אפילו ביחד למחיר שמוצע כפירוק לחומרים. תהליך השינוי עדיין לא הסתיים והמחירים של הנדל”ן האמריקאי עדיין אטרקטיביים ביחס לרמת ההכנסה של האמריקאי הממוצע.  אם מסתכלים על מכלול הנתונים מגלים שהשוק האמריקאי בכיוון הנכון.
לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

השקעה בנדל”ן אמריקאי עושים רק עם מומחים

השקעת נדל”ן בארה”ב יש לבצע רק מומחים בתחום שמכירים את שוק הנדל”ן האמריקאי. הם יעזרו לכם להתמודד עם המיסוי המקומי, הם ידעו לבצע הערכת מצב של המבנה והמערכות שלו, ידעו להעריך את גובה ההוצאה על התחזוקה וכן ידעו לספק לכם תשובות ונתונים מלאים לגבי הסביבה בה הוא נמצא והאוכלוסייה המקומית.

הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן