לוגו יריב גולן השקעות נדלן

איך לקחת שליטה על המצב הכלכלי שלנו!

כיצד יוצרים הכנסה פסיבית מהשקעות נדל"ן

הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדל"ן

שמי יריב גולן ואני מומחה ליצירת הכנסה פסיבית בעזרת השקעות נדל”ן בארה”ב.

אני בן 48 נשוי + 3 ילדים אני בעל ניסיון של 17 שנים בעסקאות בנדל”ן וב-10 השנים האחרונות אני משקיע ומלווה משקיעים ברכישה מושכלת של נכסים ופרויקטים מניבים בשוק הנדל”ן האמריקאי בו ביצעתי מעל 350 עסקאות נדל”ן עבורי ועבור הלקוחות שלי.

בעזרת העיסוק בנדל”ן הצלחתי ליצור לעצמי הכנסה פסיבית גבוהה ובשנת 2013 יכולתי להרשות לעצמי לעזוב את העבודה כשכיר ולהפוך את הנדל”ן לעיסוק המרכזי שלי.

היום אני הבעלים של חברת הנדל”ן האמריקאית PANGO REAL ESTATE  – אנחנו פעילים בפלורידה, טנסי ואוהיו . המשרד הראשי שלנו נמצא במיאמי, פלורידה והמשרד בישראל משמש לשרות לקוחות וגיוס משקיעים לפרויקטים שלנו.

אנו רוכשים מתחמי מגורים, בנייני משרדים, מתחמי עסקים ומתחמי קניות באזורים מבוקשים עם פוטנציאל רווח גבוה, אנו משקיעים בכל פרויקט הון נכנד יחד עם המשקיעים ומנהלים את הפרויקט על ידי חברות ניהול מקומיות בפיקוד צמוד שלנו. 

עזרתי לאנשים לקראת פרישה ליצור תיק נכסים שמייצר 13,000 ₪ לחודש ועזרתי לזוגות צעירים שהבינו שלקחת משכנתא של מיליון שקל זה התאבדות כלכלית, לייצר הכנסה שתשלם עבורם את השכירות ולחיות בכבוד.

דוגמאות לפרויקטים שנרכשו

המצב בארץ הוא מצב עגום מאוד אנשים שיוצאים לפנסיה מגלים שההכנסה שלהם נחתכה בחצי. הם לא יכולים לעזור לילדים ולנכדים כי הם עצמם נמצאים בסכנה קיומית ומתחילים לאכול את החסכונות שלהם ואין להם ברירה אלא לחזור לעבוד כדי לשרוד.

זוגות צעירים משתעבדים למשכנתאות של מיליון ₪ לעשרות שנים, וגם מעמד הביניים לא מוצא אפיקי השקעה בבנק שיניבו לו תשואה טובה.

ההתנהלות החודשית שלנו מלווה במחשבות ובלחץ נפשי לא מבוטל שמאלץ אותנו לנסות ולחפש פתרונות, אבל הפתרון לא נמצא אצלנו כי לא לימדו אותנו אף פעם איך להתנהל כלכלית – אנשים מסיימים בית ספר תיכון עם 12 שנות לימוד ויותר כשאר לא יודעים כלום על השכלה פיננסית ולא יודעים לקרוא דוח פיננסי ואיך לנהל תזרים מזומנים נכון, אז למה הם מתפלאים פתאום כשהם במצוקה כלכלית, הם אף פעם לא למדו איך להתנהל עם הכסף שלהם.

רוב האנשים מעלים את רמת החיים שלהם כל פעם שהם מקבלים העלאה במשכורת ומבזבזים את הכסף על הוצאות והתחייבויות ולא ביצירת נכסים מניבים שייצרו עבורם הכנסה, בצורה הזו ההתנהלות הכלכלית מהר מאוד יוצאת משליטה ואתה מרגיש שאתה בעצם לא מתקדם לשום מקום.

למה בכלל כדאי לנו להשקיע בנדל”ן?

הסיבה הראשונה היא שנדל”ן זה תחום שאפשר להרוויח בו המון כסף.

דבר נוסף הוא שבנדל”ן לא צריך להשקיע יותר מדי מאמץ, אין לנו צורך להתעסק בזה כל היום. כל מה שנדרש הוא להשקיע קצת זמן בחיפוש אחרי הנכס המתאים ולרכוש אותו. לאחר מכן התעסקות היא מינימאלית וההכנסה הזו לא תלויה בנו יותר והכסף ממשיך להיכנס חודש אחרי חודש.

הסיבה השלישית היא שנדל”ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה הבטוחים ביותר, אנחנו רוכשים דבר מוחשי עם הכסף שלנו וניתן תמיד למדוד אותו.

הסיבה הרביעית היא שככל שהשנים עוברות ערך הנכס שלנו יעלה.

השקעות נדל”ן היא אחת הדרכים היעילות והנוחות ובעיקר בטוחות על מנת לייצר עבורנו הכנסה פסיבית ולהשתחרר מהחובה לעבוד בשביל כסף אלא לגרום לכסף לעבוד בשבילנו.

אנשים רבים חושבים שכדי להשקיע בנדל”ן הם צריכים הרבה כסף ושרק העשירים יכולים להרשות לעצמם להשקיע בנדל”ן.

במהלך החיים שלנו קורה לנו מספר פעמים שאנו מקבלים לידנו סכום של כסף שהוא יחסית גדול מסכומים שאני רגילים אליהם זה יכול לקרות קרן השתלמות שנפתחה, כספי פיצויים, תוכנית חיסכון, כספי ירושה.

נניח שיש ברשותך סכום בסדר גודל של 100,000בין ל150,000 ש”ח שאספת בעמל רב כבר כמה שנים.

בדרך כלל מי שעבד קשה והצליח לחסוך סכום כזה ירצה לפנק את עצמו, לקנות רכב חדש או את סירת המרוץ שתמיד חלם עליה, או לקחת את כל המשפחה לטיול לחו”ל.

כשאתה קונה מכונית חדשה, בגדים, אופנוע חדש, סירת מרוץ, נסיעה משפחתית לנופש בחו”ל כל אלה הם חובות רעים זה כסף שיוצא מהכיס שלך. כסף שמתבזבז והולך לאיבוד,

לעומת זאת אם אתה לווה כסף ורוכש נכס וזה לאו דווקא חייב להיות נכס נדל”ן זה יכול להיות עסק פעיל או מניות בחברה מסוימת, לאחר מכן אתה מתחיל לקבל הכנסות מהעסק הזה, הכנסות חודשיות רבעוניות וכול’, בעזרת ההכנסות האלה תוכל לרכוש לעצמך את המכונית החדשה או לקחת את המשפחה לנופש בחו”ל – זהו חוב טוב.

ההבדל בין חוב טוב לחוב רע הוא אם הכסף נכנס לכיס שלך או לכיס של מישהו אחר, חוב טוב יכניס כסף ישירות לכיס שלך ותוכל לעשות אתו כל מה שעולה בראשך, חוב רע יוציא כסף החוצה ממך.

אנחנו הולכים לקנות בעזרת הכסף הזה נכס להשקעה בארה”ב.

כדי שיהיה לנו מספיק כסף לרכישת הנכס ניקח הלוואה של 100,000 ₪ ל-10 שנים.

עכשיו יש לנו בין  200,000 ל250,000 ₪ תלוי בהון העצמי שיש לנו. בכסף הזה נוכל לרכוש נכס נדל”ן בארה”ב.

ההכנסות מהנכס הם 800 דולר לחודש ברוטו לפני הוצאות. לאחר הפחתת ההוצאות יישאר לנו סכום של כ-600 דולר לחודש שהם כ- 2100 ש”ח.

לאחר החזר ההלוואה החודשי יישאר בידנו בערך סכום של 924 ש”ח נטו בכל חודש.

בשלב הזה נותר לנו לבדוק איזה רכב נוכל לרכוש בסכום של 924 ₪ לחודש.

רוב הסוכנויות הגדולות בארץ יממנו לך בתשלומים את רכישת הרכב, תוכל לרכוש רכב חדש בתשלומים ל-10 שנים, התשלום החודשי במקרה הזה יהיה כ-1100 ש”ח לחודש שהוא בעצם היתרה שנשארה לך מהנכס שלך.

לאחר 10 שנים כשההלוואה נפרעה במלואה נשאר לך נכס בשווי של 58,000 דולר (ואם הוא עלה בערכו יתכן שיש לך נכס ששווה הרבה יותר(.

עכשיו אתה כבר מקבל הכנסה חודשית של 2150 שקל בחודש ואין לך יותר הלוואה להחזיר.

במהלך 10 השנים האלה נסעת עם רכב חדש שגם מההלוואה שלו השתחררת כבר, תוכל עכשיו להחליף אותו ולרכוש רכב חדש אחר במקומו עם ההכנסה החודשית הגדולה יותר מהנכס שלך.

זו המשמעות של חוב טוב – חוב שמכניס לך הכנסה חודשית ישירות לכיס שלך.

אם היית רוכש את הרכב באותם – 100,000 ש”ח שהיו לך, לאחר 10 שנים

הרכב לא היה שווה הרבה והכסף הזה פשוט היה מאבד מערכו ונעלם.

מידע וטיפים בהשקעות בנדל"ן בארה"ב

היכנסו לבלוג שלנו וקיראו מאמרי מידע וטיפים על השקעות נדל"ן בארצות הברית

לבלוג שלנו

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן