לוגו יריב גולן השקעות נדלן

גיוס כספים להשקעה בנדל”ן בארה”ב

כיצד נגייס כספים להשקעות נדלן בארהב
תוכן עניינים

כיצד נגייס כספים להשקעות נדלן בארהב?

השקעה בנדל”ן נחשבת בדרך כלל להשקעה סולידית, שניתן לממש ולהחזיר את הכסף הביתה בפרק זמן קצר של מספר חודשים, כך במקרה הצורך ונצטרך את הכסף בחזרה נוכל בתוך זמן קצר למכור את הנכס. למרות האמור את רכישת נכס הנדל”ן הראשון מומלץ לבצע באמצעות כספים שחסכנו ולא על ידי לקיחת הלוואה גדולה מידי. כדי לעזור לכם לגייס את הכסף, ריכזתי 4 דרכים נפוצות לגיוס כספים להשקעות בנדל”ן. מוזמנים לקרוא וליישם:

אופציות לגיוס כסף להשקעות

האופציה הראשונה היא רכישת נכס באמצעות הון עצמי

זוהי בעצם הדרך המומלצת לרכישת הנכס הראשון.

אם יש בידכם כספי חסכון, כספי ירושה או סתם כסף נזיל שרק מחכה להפוך להשקעה פיננסית חכמה, כדאי מאוד שתשקיעו אותו בנדל”ן בחו”ל ולא בארץ, מהסיבה הפשוטה – במחיר של דירה ממוצעת בארץ ניתן לקנות 3 בחו”ל. לאחר בדיקת האפשרויות מצאנו כי היעדים המועדפים כיום על המשקיעים הישראלים הם ארה”ב, גרמניה וספרד.

כדי להבין למה עדיפה ארה”ב על פני אירופה ניתן לקרוא במאמר הזה – לחץ לקריאה.

על כדאיות ההשקעה בנדל”ן בארה”ב, אני מזמין אתכם לקרוא במאמר נוסף באתר – לחץ לקריאה.

מה שכן שאפשר להגיד בוודאות הוא שההשקעה בנדל”ן בארה”ב תניב לכם את התשואה הגבוהה ביותר שתוכלו לבקש מכל קופת חיסכון בבנק וגם מכל עסקת נדל”ן בארץ או במקום אחר בעולם.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

האופציה השנייה היא לקיחת הלוואה מהבנק

למי שכבר רכש את הנכס הראשון או לכאלה שאין מספיק הון עצמי זו אופציה נהדרת.

במקרים בהם המצב הפיננסי מאפשר זאת, ניתן בהחלט לשקול לקיחת הלוואה מהבנק. בייחוד אם אתם משתייכים לאוכלוסייה הזכאית להטבות כמו עובדי בנק, עובדי מדינה, מועדון “חבר” ועוד. הלוואה מהבנק שהיא לא הלוואת משכנתה ניתנת בדרך כלל עד 5 שנים, ישנם בנקים שכן מאפשרים הלוואות עד 10 שנים ולכן יש לבצע סקר קטן לפני שלוקחים את ההלוואה. בתוך זמן של עד 10 שנים ההלוואה תסולק בעוד שבינתיים אתם תוכלו ליהנות מרווח נקי של כ- 10% תשואה מהנכס שתרכשו באמצעותה.

האופציה השלישית היא גיוס הון באמצעות שותפים

זוהי דרך מומלצת להגדיל את אחזקות הנדל”ן שלכם. גיוס אנשים אחרים ובעזרתם לרכוש נכסים.

גם אם יש לכם סכום קטן של עד 100,000 ₪ בתור התחלה, תוכלו לצרף לעסקה משקיעים נוספים ולרכוש את הנכס בשותפות. זה יכול להיות אדם קרוב כמו בן משפחה או חבר טוב, או אדם זר המעוניין להגדיל את הכנסותיו באמצעות השקעה חכמה. הרווח מהעסקה יתחלק ביחס ישיר לחלקו של כל אחד בנכס. ואילו אתה שמצאת את העסקה תוכל להיכנס בסכום קטן יותר אבל באותם אחוזים כמו שאר השותפים.

האופציה הרביעית מיועדת למתוחכמים שביניכם ונקראת באנגלית OPM 

(Other people’s money).

OPM הינה עסקה המבוצעת באמצעות כסף שאינו שלכם. יתכן מצב בו אתם מכירים אנשים בעלי ממון, אך כאלה שאינם מוכנים להיכנס לתהליך של רכישת נדל”ן בארה”ב עם כל המשתמע מכך – איתור נכס, ניהול מכרז, התנהלות מול חברת הניהול וכו’, אין להם את הזמן להתעסק עם ההשקעה הזו ולכן יעדיפו מישהו שינהל עבורם את ההשקעות.

במקרה כזה, תוכלו לתפוס פיקוד על תקן היזם, בעוד שהכסף לעסקה יגיע מצד המשקיעים. הרווח כמובן יתחלק בהתאם להסכם שלכם עם המשקיעים, כשגם אתם תיהנו ממנו באמצעות הפרשת חלק ממנו אליכם.

עצה קטנה לדרך

כדי לרתום אנשים נוספים למיזם שלכם, חשוב מאוד לגלות נחישות ולדבוק בדרך בה בחרתם. השקעה בנדל”ן בארה”ב הינה הזדמנות לחופש כלכלי, לשדרוג רמת החיים ולהכנסה פסיבית שתאפשר לכם יותר זמן פנוי ויותר שקט נפשי.

אם עושים אותה נכון, זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם ליצירת שינוי בחיים ולנקודת מפנה עליה תמיד חלמתם.

כדי להימנע מטעויות ולקבל ליווי מקצועי לביצוע עסקה חכמה, אתם מוזמנים לתאם עמי פגישת היכרות ללא תשלום.

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:
הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע וטיפים למשקיעים בארה"ב

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים:

נכסים להשקעה
עוד מידע באותו נושא

גלו איזה תשואה נוכל להציע לכם

למעבר לסימולטור החכם שלנו לחצו על הכפתור

דילוג לתוכן